„Teo LT“ šįmet stengsis tobulinti paslaugų kokybę ir klientų aptarnavimą

Didėjant konkurencijai ir atsigaunant Lietuvos ekonomikai didžiausia šalies integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja „Teo LT“ 2013 metais orientuosis į paslaugų kokybės gerinimą, sako įmonės vadovas.
TEO LT centrinė būstinė
TEO LT centrinė būstinė / TEO nuotr.

„Beveik milijardą litų siekiančios kelių pastarųjų metų investicijos, sėkmingai plėtojamos technologijos ir naujos paslaugos sukūrė neabejotinai geras verslo perspektyvas kitiems metams. 2013 metai „Teo LT“ bus naujos klientų patirties metai, dirbsime ir investuosime dar labiau, tobulinant teikiamų paslaugų kokybę ir klientų aptarnavimą“, – per „Nasdaq Omx“ Vilniaus biržą išplatintame vaizdo komentare teigė „Teo LT“ generalinis direktorius Arūnas Šikšta.

„Teo LT“ įmonių grupės grynasis pelnas pernai siekė 159,1 mln. litų – 3 proc. daugiau nei 2011 metais. Kompanijos pajamos pernai, palyginti su užpernai, padidėjo 1,4 proc. iki 760,2 mln. litų.

„Praėjusieji metai buvo kupini iššūkių visai telekomunikacijų rinkai. Nepaisant to, „Teo LT“ jie buvo itin sėkmingi. Mūsų pasirinkta kryptis – kurti pridėtinę paslaugų vertę ir didinti jų išskirtinumą – pasiteisino“, – teigė A. Šikšta.

Su praėjusių metų „Teo LT“ finansiniais rezultatais galite susipažinti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis