Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​„Tesco“ testuoja IBM mobiliąją papildytos realybės aplikaciją

IBM sukūrė mobiliąją aplikaciją tarptautiniam prekybos tinklui „Tesco“, kuri prekybininkams padės optimizuoti prekių išdėstymą, o pirkėjams - lengviau rasti jiems reikalingus produktus.
Aplikacija identifikuoja produktus, palygina su planograma ir pateikia rekomendacijas
Aplikacija identifikuoja produktus, palygina su planograma ir pateikia rekomendacijas
Temos: 2 „Tesco“ IBM

Papildytos realybės technologijų pagrindu IBM mokslininkai sukūrė mažmeninės prekybos įmonėms skirtą mobiliąją aplikaciją. Parduotuvės  darbuotojai šia programa telefone ar planšetiniame kompiuteryje užfiksuoja esamą lentynų užpildymo situaciją, produktų kiekį ir išdėstymą. Tuomet aplikacija prisijungia prie „Tesco“ prekių duomenų bazės, identifikuoja ir išanalizuoja vaizdus bei palygina juos su standartine planograma. Programos papildytosios realybės elementai parodo lentynų vietas su nepakankamais prekių kiekiais, trūkstamais ar netinkamai padėtais produktais.

IBM sprendimo testavimas šiuo metu vyksta netoli Londono įsikūrusioje „Tesco“ parduotuvėje. 

„Tesco“ IT vadovas Mike'as McNamara pasakoja, kad įprastai parduotuvės darbuotojai turi fiziškai sutikrinti produktų išdėstymą ir kiekį kiekvienoje lentynoje, o išmanus automatizuotas skaitmeninis sprendimas padės pagerinti ne tik prekybos tinklo veiklą, bet ir pateisins klientų lūkesčius. 

„Norėdami savo klientams suteikti geresnę apsipirkimo patirtį, privalome užtikrinti, kad prekės būtų tinkamai išdėstytos ir jas būtų lengva surasti. IBM aplikacija palengvins šį procesą“,  – sako M.McNamara.   

IBM Mažmeninės prekybos verslo tyrimų vadovės Simos Nadler teigimu, ši aplikacija akivaizdžiai parodo, kad inovacijų esmė yra ne techninė įranga, o tai, kaip ji naudojama.
„Bendradarbiavimas su „Tesco“ parodo, kaip išmanūs ir patogūs sprendimai gali būti panaudojami gerinant tiek klientų, tiek vartotojų patirtį, paprastinant veiklą ir taupant laiko sąnaudas“, - sako Sima Nadler. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?