Atsižvelgdama į tai, reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ birželio 14 d. jau trečią kartą kvies į kūrybines dirbtuves, kurių metu tiek pradedantys, tiek pažengę industrijos atstovai susipažįsta su AI įrankiais, skirtais formuoti užklausas bei generuoti vaizdus.
„Kūrybinių dirbtuvių metu siekiame paneigti hipotezę, kad dirbtinis intelektas kėsinasi į mūsų sferos atstovų darbus. Atvirkščiai, AI matome kaip savotišką asistentą. Pasitelkę dirbtinį intelektą, reklamos specialistai gali gauti taiklias įžvalgas, supaprastinti darbų eigą ir automatizuoti pasikartojančias užduotis. Išlaisvinę kūrybiškumą, tuomet dėmesį jie gali sutelkti į tai, ką moka geriausiai. Puikiu pavyzdžiu yra „ChatGPT“ technologija, kurią skatiname įdarbinti vorkšopo metu“, – teigė „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.
Jam pritaria studijos „A EYE - Image Synthesys Lab“ tandemas, kurį sudaro Vytis Gruzdys ir Rapolas Vosylius. Daugiau nei 15 metų patirtį grafinio dizaino srityje sukaupę kūrybininkai šiuo metu savo klientams siūlo vis drąsiau išnaudoti programos „Midjourney“ galimybes, kurias pristato ir kūrybinių dirbtuvių dalyviams.
„Dirbtinio intelekto įrankiai praverčia, kai dairomės idėjų ir ieškome įkvėpimo. Stiliaus ar kompozicijos paieškose jie gali pasiūlyti sprendimus, apie kuriuos nepagalvojome prieš tai. Visgi, tai tėra įrankiai o pesimestų netrūko ir atsiradus fotografijai, 3D ar „Photoshop“ programoms. Mūsų nuomone, „Midjourney“ ir panašios vaizdų generavimo priemonės gali būti įdomios bei naudingos, tačiau žmogaus proto ir rankų jos tikrai nepakeis“, – įžvalgomis dalijosi reklamų kūrėjai.
„The Atomic Garden“ dirbtuvių dalyviai patys gauna galimybę aptartus įrankius išbandyti praktiškai. Pasiskirstę į komandas, kartu su dirbtinio intelekto pagalba jie sprendžia kūrybinę užduotį. Žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ verslo plėtros vadovo Artūro Olšausko teigimu, rezultatai gali nustebinti.
„Visiems dalyviams pateikiama identiška užduotis, tačiau esame protingos būtybės, linkusios skirtingai matyti dalykus ir formuluoti mintis. Be to, net ir gavęs panašią užduotį, vienas ar kitas AI įrankis pateikia vis kitą tekstinį ir vaizdinį rezultatą. Taigi, norint gauti labai konkretų scenarijų, tenka gludinti užklausų formavimo įgūdžius. Kitaip tariant, susikalbėti su dirbtiniu intelektu irgi reikia mokėti. Argi tai neprimena bendravimo su kolegomis?“, – retoriškai klausė kūrybinių dirbtuvių iniciatorius ir atominio „Creative Performance“ kurso, skirto tobulinti reklamos kūrybos ir analitikos gebėjimus, vadovas.
AI mokymai – paskutinė „The Atomic Garden“ žinių sesija šiais mokslo metais. 2014-ais duris atvėrusi reklamos ir kūrybiškumo mokykla į klases grįžti pakvies rugsėjį. Šiuo metu jau vyksta registracija į prekių ženklų ir produktų vadovų, skaitmeninės
komunikacijos ir jau minėtą „Creative Performance“ programas. Kiekvienoje iš jų ketinama skirti papildomą dėmesį AI įrankiams ir jų taikymo metodams.