„The New York Times“ už septynženklę sumą įsigijo interneto sensaciją – žaidimą „Wordle“

„The New York Times“ tvirtina, kad kol kas žaidimas išliks nemokamas tiek esamiems, tiek ir naujiems žaidėjams.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Nors konkreti sandorio vertė neatskleidžiama, „The New York Times“ nurodo, kad tai septynženklė suma.

„Reddit“ programuotojo Josh Wardle sukurtas ir tik pernai spalį pasirodęs „Wordle“ žaidimas sparčiai išpopuliarėjo. „Wordle“ žaidėjams kasdien suteikia šešias galimybes atspėti penkių raidžių žodį, kuris kasdien kinta.

Pirmadienį apie žaidimo įsigijimą paskelbęs „The Times“ juo papildė savo žodžių žaidimų, tokių kaip „The Crossword“, „The Mini“ ir „Spelling Bee“, portfelį, rašo CNN. „The New York Times“ (NYT) turi daugiau nei milijoną žaidimų prenumeratų.

Žaidimo kūrėjas J.Wardle pirmadienį socialiniame tinkle „Twitter“ pripažino, kad žaidimo sėkmė jį pribloškė.

Po sandorio „Wordle“ kol kas išliks nemokamas tiek naujiems, tiek ir esamiems žaidėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis