Konkuruoja dėl pirmos vietos
Programėlių stebėsenos įmonės „App Annie“ duomenys rodo, kad „TikTok“ programėlėse vidutiniškai vienas naudotojas praleidžia daugiau laiko, o tai rodo didelį įsitraukimo lygį.
Tačiau „YouTube“ išlaiko pirmąją vietą pagal bendrą praleistą laiką, o ne pagal vienam naudotojui tenkantį laiką, nes iš viso turi daug daugiau naudotojų.
Apskaičiuota, kad „Google“ priklausanti vaizdo įrašų milžinė turi du milijardus mėnesinių naudotojų, o „TikTok“ naujausiais viešais duomenimis, 2020 m. viduryje jų buvo apie 700 milijonų.
„App Annie“ ataskaitoje pateikiamas „praleisto laiko“ rodiklis apima tik „Android“ telefonus, bet taip pat neapima Kinijos, kur „TikTok“, vietiniu pavadinimu „Douyin“, yra pagrindinė naudojama programėlė.
Tarp socialinių, bendravimo, nuotraukų, vaizdo įrašų ir pramogų programėlių „TikTok“ nuo 2020 m. užima daugiausiai parsisiunčiamų programėlių visame pasaulyje. Nuo praėjusių metų ji taip pat konkuruoja su „YouTube“ dėl pirmosios vietos pagal vartotojų išlaidas.