„Titan“ pavadinimu linksniuoto projekto pradžia buvo daug žadanti.
Nuo 2014 metų, kai buvo patvirtinti elektromobilio planai, „Apple“ vadovybė nevengė žarstytis skambiais pažadais. COO (Chief Operating Officer) Jeffas Williamsas teigė, kad „automobilis yra pats mobiliausias įrenginys“, taip tarsi atsakydamas skeptikams, kurie manė, jog įmonei pagaminti automobilį yra neįmanoma.
Timas Cookas užsimojo dar toliau, sakydamas, jog „automobilių industrija yra ant labai didelių pokyčių ribos“.
Vadovauti projektui buvo paskirtas buvęs „Ford“ inžinierius Steve Zadesky – tai, lyg ir, rodė, jog kompanija žino, ką daro. Tiesa, automobilių pramonėje Steve nedirba nuo devyniasdešimtųjų pabaigos, bet tai tikrai ne vienintelis iš automobilių pramonės atviliotas žmogus. Iš viso „Titan“ skyriuje dirbo daugiau nei 1000 žmonių.
Tačiau sprendžiant iš vėliau vykusios vadovų kaitos, panašu, kad vidiniai nesutarimai ir bendros vizijos trūkumas „suvalgė“ projektą. 2015 metų pabaigoje iš „Titan“ pasitraukė S. Zadesky. Jo vietą užėmė Dan Riccio, kuris atsakingas už kasmetinius „iPhone“, „iPad“ ir „Mac“ atnaujinimus.
O nuo šių metų balandžio mėnesio skyriui vadovauja Bobas Mansfieldas. Susipažinęs su pasiektu progresu, jis informavo komandą, jog „Apple“ negamins elektromobilio. Vietoje to, bus apsiribota autonominio vairavimo sistemos vystymu. Netikėdami tolimesne ateitimi ir bijodami dėl savo pozicijos, po šio pranešimo, iš „Titan“ pasitraukė dalis specialistų, o kai kurie buvo atleisti.
„Titan“ ateitis kol kas išlieka labai miglota. Anot neoficialių šaltinių, „Apple“ vadovybė numatė, kad kitų metų pabaigoje turi būti priimtas galutinis sprendimas, kuria linkme toliau plėtoti projektą ir ar tai daryti iš viso verta. Įmonė kol kas atsisako komentuoti susidariusią situaciją, tad, ko gero, daugiau informacijos žinosime tik kitais metais.