Ko gero vienas ryškiausių prieš šventinio periodo startų buvo „Titanfall 2“ žaidimas, prie kurio dirbo ir Vince'as Zampella (vienas iš „Call of Duty“ autorių). Išgirtas kritikų „Respawn Entertainment“ studijoje sukurtas žaidimas tapo tikra staigmena tiems, kurie iš šio žaidimo nesitikėjo daug. Pirmoji žaidimo dalis pasirodė dar 2014-aisiais ir tuomet buvo neypač giriama kritikų. Jų nuomone, žaidimas per daug savo dėmesio skyrė daugelio žaidėjų rėžimui, dėl ko buvo užmiršti tie žaidėjai, kurie mėgsta vienam asmeniui skirtus nuotykius, tačiau antroji žaidimo dalis taiso šią klaidą ir pristato įspūdingą futuristinį nuotykį, kuris nepaliks abejingų.
Žaidimas pasakoja istoriją apie žmogaus ir mašinos santykį. Mes atsiduriame pasaulyje, kuriame dėl resursų, įtakos ir laisvės sąvokų nesutaria dvi pusės: IMC ir Frontier Militia. Žaidime mes valdome pastorosios pusės karį Jacką Cooperį, kurio batuose išgyvensime unikalų nuotykį. Mums, kaip naujai iškeptam kariui paskiriamas milžiniškas mechaninis ir savo nuomonę įvairiais gyvenimo klausimais turintis egzoskeletas – titanas, kodiniu vardu BT. Jau nuo pat pirmų akimirkų, kai nepatyrusiam kariui yra paskiriamas titanas, žaidėjui yra suteikiama galimybė bendrauti su mašina, pasitelkiant „Telltale games“ žaidimams būdingas mechanikas - pasirinkimą tarp galimų atsakymo variantų per ribotą laiką. Tiesa, priešingai nei „Telltale“ žaidimuose, šie atsakymai neturės jokios įtakos tolimesnei istorijos eigai. Jų paskirtis yra labiau simbolinė, skirta sustiprinti pagrindinę žaidimo siužeto temą - ryšį tarp dirbtinio intelekto ir gyvo žmogaus.