„Tom Clancy's Rainbow Six Siege“ – tai gruodžio pirmąją pasirodysianti taktinė, komandinė, tinklo šaudyklė. „Ubisoft Montreal“ studijoje kuriamas žaidimas jau spėjo sulaukti įvairiausių kritikų ir fanų vertinimų.
Vieni teigia, kad „Rainbow Six Siege“ grąžins serijai šlovę ir taps pagrindiniu žaidimu tiems, kas mėgsta taktines šaudykles. Kiti dvejoja dėl žaidimo techninės būklės, taip pat kainodaros principų, nes šiame žaidime nebus vienam žaidėjui skirto turinio.
Žaidėjai galės šturmuoti pastatus ne tik per duris ar langus, bet ir griaudami plonesnes sienas bei sukurdami alternatyvius puolimo ir atsitraukimo kelius.
„Žaismo DNR“ komanda išbandė šį žaidimą „Gamescom“ parodoje, o vėliau ir uždaruose beta testuose, tad į kai kuriuos klausimus galima atsakyti jau dabar.
Akivaizdu, kad žaidimas kuriamas skiriant ypatingą dėmesį taktikos elementams, taip pat ir bendram žaidimo balansui. Tai buvo būtina atsižvelgiant į tai, kad, skirtingai nei klasikinėse serijos dalyse, naujausiame žaidime bus apstu sunaikinamų aplinkų.
Žaidėjai galės šturmuoti pastatus ne tik per duris ar langus, bet ir griaudami plonesnes sienas bei sukurdami alternatyvius puolimo ir atsitraukimo kelius.
Nepaisant vis dar pasitaikančių techninių nesklandumų, „Rainbow Six Siege“ sudaro sąžiningo serijos tęsinio įspūdį. Tai žaidimas, kuriame asmeniniai įgūdžiai nublėsta prieš koordinuotą komandos darbą. Žaidimas, kuriame žvalgyba, pasirengimas šturmui ir komunikacija tarp žaidėjų lemia kur kas daugiau, nei gebėjimas šauti ir pataikyti. Plačiau apie tai sužinosite peržiūrėję šį video pasakojimą: