„Karantinas pasitraukė jau gana seniai, tačiau jo metu susiformavę poreikiai niekur nedingo. Žmonės savo kišenėje nori turėti pajėgesnius telefonus ir tam yra linkę plačiau praverti piniginę. Tą rodo ir vasaros pardavimų duomenys“, – pasakojo „Telia“ telefonų kategorijos vadovė Rimantė Marcišauskienė.
Polinkį rinktis „premium“ klasės telefonus pastebi ir kiti telekomunikacijų gigantai.
„Net ir tuo metu, kai Lietuvoje fiksuojama bene didžiausia infliacija visame Europos žemyne, klientai renkasi „premium“ išmaniuosius ir asmeninį biudžetą, matyt, planuoja taip, kad skirtų pinigų didesniam pirkiniui“, – 15min komentavo Aurimas Jozeliūnas, „Bitės“ verslo klientų segmento vadovas.
Tuo tarpu „Tele2“ įrangos pardavimų vadovo Pauliaus Arbačiausko teigimu, nors tendencija, kad lietuviai renkasi vis geresnius ir brangesnius telefonus, išlieka, populiariausi vis tiek yra vidutinio segmento, apie 200-300 eurų kainuojantys telefonai.
Pasikeitę lyderiai
Ne paslaptis, kad pastaruoju metu dėl lyderių pozicijų rungiasi „Samsung“ ir „Apple“ prekės ženklai.
R.Marcišauskienė pastebi, jog paskutinius keletą metų jau tapo įprasta, kad dėl nesustojančio didėti šių kompanijų populiarumo vietos kitiems gamintojams lieka nedaug.
Vis dėlto, jei pranašumą anksčiau išlaikydavo „Samsung“ įrenginiai, tai šią vasarą lyderiai apsimainė.