2022 09 11

TOP10: kokius išmaniuosius telefonus lietuviai šią vasarą pirko labiausiai?

Šią vasarą rinkdamiesi telefonus lietuviai nebuvo linkę susiveržti diržų, rodo mobiliojo ryšio operatorių duomenys. Net ir kylančios infliacijos metu populiariausi išliko aukščiausios kokybės, brangesni išmanieji telefonai. Tuo tarpu kiniškiems modeliams pardavimų viršūnėse vietos neliko.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

„Karantinas pasitraukė jau gana seniai, tačiau jo metu susiformavę poreikiai niekur nedingo. Žmonės savo kišenėje nori turėti pajėgesnius telefonus ir tam yra linkę plačiau praverti piniginę. Tą rodo ir vasaros pardavimų duomenys“, – pasakojo „Telia“ telefonų kategorijos vadovė Rimantė Marcišauskienė.

Polinkį rinktis „premium“ klasės telefonus pastebi ir kiti telekomunikacijų gigantai.

„Net ir tuo metu, kai Lietuvoje fiksuojama bene didžiausia infliacija visame Europos žemyne, klientai renkasi „premium“ išmaniuosius ir asmeninį biudžetą, matyt, planuoja taip, kad skirtų pinigų didesniam pirkiniui“, – 15min komentavo Aurimas Jozeliūnas, „Bitės“ verslo klientų segmento vadovas.

Tuo tarpu „Tele2“ įrangos pardavimų vadovo Pauliaus Arbačiausko teigimu, nors tendencija, kad lietuviai renkasi vis geresnius ir brangesnius telefonus, išlieka, populiariausi vis tiek yra vidutinio segmento, apie 200-300 eurų kainuojantys telefonai.

Pasikeitę lyderiai

Ne paslaptis, kad pastaruoju metu dėl lyderių pozicijų rungiasi „Samsung“ ir „Apple“ prekės ženklai.

123RF.com nuotr./„iPhone 13“
123RF.com nuotr./„iPhone 13“

R.Marcišauskienė pastebi, jog paskutinius keletą metų jau tapo įprasta, kad dėl nesustojančio didėti šių kompanijų populiarumo vietos kitiems gamintojams lieka nedaug.

Vis dėlto, jei pranašumą anksčiau išlaikydavo „Samsung“ įrenginiai, tai šią vasarą lyderiai apsimainė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis