Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Topo centras“ pristatė programėlę išmaniesiems telefonams

Nuo šiol norimą prekę įsigysite vos per 1 minutę. Tokį pažadą vartotojams duoda 100 tūkst. Eur į pirkėjų patirties kūrimą investuojantis didžiausias Lietuvoje elektronikos ir buitinės technikos pardavėjas „Topo centras“, rašoma pranešime spaudai.
TOPO centro programėlė išmaniesiems
TOPO centro programėlė išmaniesiems / TOPO centro nuotr.

Šiam tikslui pasitarnaus nauja išmaniesiems telefonams sukurta programėlė.

Sprendimą kurti el. prekybos programėlę „Topo centras“ priėmė įvertinęs pasaulinę tendenciją, rodančią, jog pirkimas išmaniaisiais telefonais sparčiai auga. Jis tampa įprastu vis daugiau žmonių, o užsukančiųjų į el. parduotuves iš asmeninių ir nešiojamųjų kompiuterių skaičius nebeauga.

„Lietuviai yra imlūs naujovėms ir žengia kartu su pasaulinėmis prekybos tendencijoms. Aiškiai matyti, kad el. parduotuvių lankytojų, naudojančių išmaniuosius telefonus, skaičius jau beveik prisivijo tuos, kurie internete apsiperka kompiuteriu. To priežastis – „čia ir dabar“ faktorius. Y ir Z kartoms priklausantiems žmonėms išmanusis telefonas yra neatsiejama gyvenimo dalis, įrankis, padedantis akimirksniu atlikti daug darbų. Taip pat ir apsipirkti“, – teigia Remigijus Štaras, UAB „Topo grupė“ generalinis direktorius.

Y ir Z kartoms priklausantiems žmonėms išmanusis telefonas yra neatsiejama gyvenimo dalis.

Remdamasis pasauline praktika, rodančia, kad patogus apsipirkimas skatina pardavimo augimą, „Topo centras“ planuoja, kad programėlė padės pagerinti pirkimo internetu rezultatus net iki 30 proc.

„Tikėtina, kad rezultatai dar kis, pradėjus vis daugiau žmonių Lietuvoje naudotis mobiliąja bankininkyste ir mobiliuoju el. parašu. Tai leidžia piniginius pavedimus atlikti turint tik išmanųjį telefoną, taigi kur kas paprasčiau bus ir atsiskaityti už prekes. Tam nereikės papildomų priemonių“, – sakė R.Štaras.

Pasak jo, „Topo centro“ el. parduotuvės programėlė yra patogumo bei naudos vartotojui derinys. Jos naudotojas ne tik gaus naudingą informaciją apie dominančius produktus ar jų kainų pokyčius, bet ir galės dalyvauti specialiose akcijose, žaidimuose, lojalumo programose ir naudotis kitais interaktyviais sprendimais, kurie apsipirkimo potyriui suteikia daugiau atspalvių.

Suskaičiuota, kad naujojo sprendimo įgyvendinimo išlaidos siekia 100 tūkst. EUR.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai