„Microsoft“ teigė, jog tiria sutrikimus, dėl kurių tūkstančiai naudotojų visame pasaulyje negalėjo naudotis svetainės paslaugomis, praneša „Sky News“.
Bendrovė nenurodė, kiek žmonių buvo paveikti, tačiau „Downdetector“ užfiksuota, kad tūkstančiai žmonių iš viso pasaulio pranešė apie „Teams“, „Outlook“, „Microsoft 365“ ir „XBox Live“ problemas.
Trečiadienio rytą apie 8.00 val. Jungtinėje Karalystėje buvo maždaug 4992 atvejai, kai žmonės pranešė apie el. pašto platformos „Outlook“ problemas, ir 2173 – apie „Teams“ problemas.
Svetainėje taip pat paskelbta apie daugiau nei 3900 atvejų, kai žmonės pranešė apie problemas su „Microsoft Teams“ Indijoje ir daugiau nei 900 atvejų Japonijoje. Pranešimų apie sutrikimus taip pat padaugėjo Australijoje ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose. Nesklandumų jungiantis prie „Microsoft“ produktų pastebėta ir Lietuvoje.
Per sutrikimą dauguma naudotojų negalėjo keistis žinutėmis, prisijungti prie skambučių ir naudotis jokiomis programos „Team“ funkcijomis.
„Microsoft“ tviteryje rašė: „Tiriame problemas, turinčias įtakos kelioms “Microsoft 365„ paslaugoms“.
Po poros valandų pridūrė: „Nustatėme galimą tinklo problemą ir peržiūrime telemetriją, kad nustatytume tolesnius trikdžių šalinimo veiksmus.“
Daugelis naudotojų socialiniuose tinkluose skelbė naujienas, o socialiniame tinkle „Twitter“ išpopuliarėjo grotažymė #MicrosoftTeams.
Pasaulyje „Microsoft Teams“ naudojasi daugiau nei 280 mln. žmonių.
Tarp paveiktų paslaugų taip pat buvo „Microsoft Exchange Online“, „SharePoint Online“ ir „OneDrive for Business“, teigiama bendrovės puslapyje.
Šis sutrikimas įvyko po to, kai praėjusią savaitę „Microsoft“, kurioje dirba daugiau nei 220 tūkst. darbuotojų, paskelbė apie planus visame pasaulyje sumažinti 10 tūkst. darbo vietų.