Erzinantys vartotojai
Saugos režimas pažymės paskyras, kuriose naudojamos neapykantą kurstančios pastabos arba kurios bombarduoja žmones nepageidaujamais komentarais, ir septynioms dienoms jas užblokuos.
Įjungus šią funkciją, ji veiks automatiškai, todėl naudotojams nereikės kovoti su nepageidaujamomis žinutėmis.
Iš pradžių ji bus išbandyta su nedidele naudotojų grupe.
Funkciją galima įjungti nustatymuose, o sistema įvertins tiek „Twitter“ turinį, tiek autoriaus ir replikuotojo santykius. Paskyros, kurias naudotojas seka arba su kuriomis dažnai bendrauja, nebus automatiškai blokuojamos.
Katy Minshall, „Twitter UK“ viešosios politikos vadovė, sakė: „Nors ir padarėme pažangą suteikdami žmonėms daugiau galimybių kontroliuoti savo saugumą, visada galima padaryti daugiau.“
Išeitis – dirbtinis intelektas
Kaip ir kitos socialinės žiniasklaidos platformos, „Twitter“ remiasi automatinio ir žmogiškojo moderavimo deriniu.
Nors ji niekada oficialiai nenurodė, kiek žmonių moderatorių naudoja, Niujorko verslo mokyklos NYU Stern 2020 m. ataskaitoje teigiama, kad jų yra apie 1500, kad būtų galima susidoroti su 199 mln. kasdienių „Twitter“ naudotojų visame pasaulyje.
Neseniai Suomijos vyriausybės užsakymu atliktame tyrime dėl neapykantos kalbos, kurį atliko organizacija „Faktai prieš neapykantą“, nustatyta, kad, kalbant apie neapykantos kalbą, „Twitter“ yra „blogiausia iš technologijų milžinių“.
Pasak tyrimo autorės daktarės Mari-Sannos Paukkeri, išeitis – naudoti dirbtinio intelekto sistemas, kurias apmoko žmonės.
Be kovos su piktnaudžiavimu platformoje, „Twitter“ ryžtingiau kovoja su dezinformacija. Rugpjūčio mėn. ji bendradarbiavo su „Reuters“ ir „Associated Press“, kad paneigtų klaidinančią informaciją ir sustabdytų jos plitimą.