Liepos 5 d. startavęs naujasis socialinis tinklas „Threads“ iš karto tapo hitu. Per pirmąsias dvi valandas jis pasiekė 2 mln. naudotojų, o po to nuolat sparčiai augo – žiniasklaida nuolat rašė pranešimus apie 5, 10, 30, 70 milijonų vartotojų. Starto rezultatai „gerokai pranoko lūkesčius“, penktadienį kalbėjo „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas.
„Threads – tai vieta, kur bendruomenės susiburia, kad aptartų viską – nuo temų, kurios jums rūpi šiandien, iki to, kas bus populiaru rytoj“, – rašoma programėlės aprašyme parduotuvėje.
Jame taip pat teigiama, kad naudotojai galės „tiesiogiai bendrauti su mėgstamais kūrėjais ir kitais, kurie mėgsta tuos pačius dalykus, arba susikurti savo ištikimų sekėjų grupę ir dalytis su pasauliu savo idėjomis, nuomonėmis ir kūryba“.
Programėlėje taip pat jau prisiregistravo tokios įžymybės kaip Jennifer Lopez, Shakira ir Hughas Jackmanas, taip pat žiniasklaidos priemonės, įskaitant „The Washington Post“ ir „The Economist“.
Tačiau Europos Sąjungos vartotojams ši programėlė nėra prieinama – štai kodėl.