„Twitter“ vadovas pareiškė, kad nuo gegužės mėnesio jo soc. tinklo naudotojai galės atsisakyti žiniasklaidos prenumeratos ir mokėti už kiekvieną straipsnį atskirai.
E.Muskas sako, kad būsima „Twitter“ paslauga turėtų būti labai naudinga ir žiniasklaidos organizacijoms, ir visuomenei, nes leis žiniasklaidos bendrovėms taikyti didesnę vieno straipsnio kainą skaitytojams, kurie nenori pirkti mėnesinės prenumeratos pilna kainą.
Jis neatskleidė, kokią procentinę dalį „Twitter“ pasiims ir kokių sąlygų turės laikytis žiniasklaidos atstovai. Taip pat neaišku, kaip tiksliai ši sistema veiks.
Spalio mėn. perėmęs soc. tinklą E.Muskas ėmėsi pokyčių, siekdamas padidinti „Twitter“ pajamas po ženklaus praėjusių metų reklamų užsakymų sumažėjimo.
E.Muskui valdant „Twitter“, jo darbuotojų skaičius sumažėjo nuo 7500 iki maždaug 1500, todėl buvo nuogąstaujama, kad dėl to nukentės moderavimo standartai ir gebėjimas laikytis būsimų Europos standartų.