„Twitter“ uždraudė klaidinančias reklamas apie klimato kaitą

Penktadienį, Tarptautinės Žemės dienos proga „Twitter“ paskelbė, kad nuo šiol programėlėje bus draudžiami reklaminiai skelbimai, kurie uždraudė „klaidinančias“ reklamas, kurios „prieštarauja moksliniam sutarimui dėl klimato kaitos“.
Bendrovė "Twitter"
Bendrovė "Twitter" / „Scanpix“ nuotr.

„Manome, kad klimato neigimas neturėtų būti monetizuojamas, o klaidinančios reklamos neturėtų atitraukti dėmesio nuo svarbių pokalbių apie klimato krizę“, – teigiama bendrovės tinklaraščio įraše.

Bendrovė priimdama sprendimus dėl to, kas yra teisėtas turinys, susijęs su klimato kaita, vadovausis „autoritetingais šaltiniais“, įskaitant Jungtinių Tautų Tarpvyriausybinę klimato kaitos komisiją (IPCC).

Per pastaruosius kelis mėnesius IPCC paskelbė keletą svarbių ataskaitų apie krizę, kuriose išdėstyta, ką reikia daryti, kad būtų galima prisitaikyti prie jau vykstančių pokyčių ir kaip išvengti dar sunkesnių pasekmių ateityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų