Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimai rodo, kad labiausiai pirkėjų lūkesčius patenkina „Apple iPhone“ išmanieji telefonai

Daugybė analitinių kompanijų, analizuojančių situacijas rinkoje ir konsultuojančių savus klientus, kokias paslaugas ir įrangą reiktų rinktis, sudarinėja pasitenkinimo lygio įverčius atskiroms produktų klasėms ir gaminiams.
„iPhone 5S“
„iPhone 5S“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prieš kelias dienas viena iš tokių kompanijų – WDS, teikianti mobiliųjų įrenginių pasirinkimo ir priežiūros paslaugas, atliko įprastinę 3000 klientų apklausą, kurios metu siekta nustatyti jų pasitenkinimo lygį naudojamais išmaniaisiais telefonais ir lojalumą gamintojui. Apklausti klientai iš D. Britanijos, JAV ir Australijos.

Neabejotinas lyderis yra „Apple“ – net 76% „iPhone“ savininkų ateityje planuoja įsigyti tik naujesnės kartos „iPhone“.

Paaiškėjo, jog ir vėl neabejotinas lyderis yra „Apple“ – net 76% „iPhone“ savininkų ateityje planuoja įsigyti tik naujesnės kartos „iPhone“, o ne bet kurio kito gamintojo išmanųjį telefoną. Aršiausias „Apple“ konkurentas „Samsung“ gali pasigirti kur kas kuklesniais rezultatais – iš naujo „Samsung Galaxy“ išmanųjį telefoną rinktųsi 58% dabartinių jo savininkų. Kitų gamintojų rezultatai dar kuklesnis. „LG“ kompanijos išmaniųjų telefonų į nieką nemainytų 37% vartotojų, „Nokia“ – 33%, o HTC – 30%.

Dar prastesni kitų žinomų gamintojų rezultatai. „Sony“ išmaniaisiais telefonais yra patenkinti 24 % pirkėjų, o „Motorola“ ir „BlackBerry“ atsidūrė statistikos dugne – šių gamintojų telefonams ištikimi atitinkamai tik 22 % ir 21 % pirkėjų.

Kuo gi susigundytų „perbėgėliai“, nepatenkinti dabartiniais savo pasirinkimais? Didžioji jų dalis – 34 % – bandytų „Samsung“ išmaniuosius telefonus. „Apple iPhone“ norėtų išbandyti 24 % šių klientų. Kitiems gamintojams liktų nuo 3 % iki 9 %. Be to, 7 % nepatenkintų pirkėjų, besirengiančių pabėgimui į kitą stovyklą, planuoja atiduoti savo simpatijas dar kitoms kompanijoms, kurios nebuvo paminėtos apklausoje.

Gali kilti klausimas, o kuo vertingos tokios statistinės apklausos, juk jos realiai neparodo konkrečių išmaniojo telefono trūkumų ir privalumų. Tačiau to net ir nesiekiama. Juk renkantis išmaniuosius telefonus dažnai kyla klausimas, kaip susigaudyti didžiulėje jų pasiūloje ir pagal ką išsirinkti tinkamiausią gamintoją ir išmaniojo telefono modelį. Patarimų daugybė – vieni lygina įstrižainės dydį, kiti korpuso matmenis, treti techninės įrangos galimybes ar operacinę sistemą. Aišku, ne paskutinėje vietoje ir kaina.

 Galiausiai galva susisuka visai ir pasikliaujama draugų, kolegų ir pardavėjų rekomendacijomis. O tokios apklausos, kurios parodo daugelio telefonų savininkų pasitenkinimo lygį savo pirkiniu, padeda nesunkiai įvertinti ar konkretus išmanusis telefonas atitinka savo kainą ir yra malonus naudoti kasdieniniame gyvenime.

Žinoma, tai abstraktus vertinimas, tačiau tuo pačiu ir universalus – jeigu įsigytas išmanusis telefonas atitinka pirkėjo lūkesčius pagal sumokėtą kainą, jis ir toliau liks ištikimas tam pačiam gamintojui ir jo gaminiams. Aišku, galima kritikuoti tokius pasirinkimo kriterijus argumentuojant, jog dalis pirkėjų susigundo vien gamintojo brendu, mados įpročiais, o ne realiomis telefono galimybėmis. Bet jeigu suteikiamų techninių galimybių visai pakanka, o brendinis išmanusis garantuoja gerą savijautą ir pasitikėjimą savimi, vadinasi, pirkinys buvo teisingas ir atitiko savo kainą. O jeigu kažko pritrūksta – arba techninių galimybių, arba prestižo, vadinasi pasirinkimas nebuvo labai vykęs, tad ir pasitenkinimas nebus labai aukštas, o tai gali būti puikus kriterijus kitiems pirkėjams.

Taigi, tokie statistiniai tyrimai tampa puikia papildoma informacija, padedančia susigaudyti pasiūloje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?