Naujos apklausos duomenys rodo, kad du trečdaliai žmonių socialiniame tinkle skelbia nuotraukas, kurios rodo, jog jų gyvenimas yra labiau kupinas nuotykių, nei yra iš tiesų.
Ir daugiau nei trys ketvirtadaliai apklaustųjų sako vertinantys žmones pagal tai, ką jie publikuoja „Instagram“, „Snapchat“ ar „Facebook“ profiliuose.
Didžiojoje Britanijoje daryta apklausa, kurią užsakė HTC, taip pat parodo, kad 6 proc. žmonių, norėdami pagražinti savo profilius, pasiskolina nuotraukas iš kitų ir jas pateikia kaip savo.
Anot elgsenos psichologės Jo Hemmings, tokios tendencijos, atsižvelgiant į socialinių tinklų populiarumą, nestebina.
„Mes gyvename nuolatinės komunikacijos pasaulyje, – sakė ji. – Anksčiau mada ir stilius atsirasdavo ir pranykdavo mados žurnaluose, o dabar žmonės ieško autentiškų asmeninių rekomendacijų, todėl socialiniai tinklai tampa lygiaverčiai žurnalams ir naujienų svetainėms.“