2023 03 03

Tyrimas: JAV suaugusių gyventojų susidomėjimas „TikTok“ neslūgsta

Socialinis tinklas „TikTok“ artėja prie milžinės „Netflix“ pagal laiko, kurį suaugę JAV gyventojai praleidžia platformoje, rodiklius, teigiama ketvirtadienį rinkos tyrimų bendrovės „Insider Intelligence“ paskelbtoje ataskaitoje.
Programėlė „TikTok“ priklauso Kinijos technologijų milžinei
Programėlė „TikTok“ priklauso Kinijos technologijų milžinei / „Reuters“/„Scanpix“

Prieš dvejus metus „TikTok“ pagal naudojimo laiką aplenkė „YouTube“ ir toliau augo sparčiau nei „Google“ priklausanti vaizdo įrašų bendrinimo platforma, ypač tarp JAV suaugusiųjų didžiausio jų uždarbio metais, teigiama ataskaitoje.

„Laikas, kurį suaugę JAV gyventojai praleidžia programėlėje „TikTok“, sparčiai didėja“, – sakoma rinkos stebėtojos ataskaitoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis