Mokslininkai ramina, kad DI dar toli nuo ribos, kuomet reikėtų pradėti baimintis. Tačiau naujas „Google“ projekto „DeepMind“ rezultatai primena, kad elgtis būtina labai atsargiai.
Jau praėjusiais metais „DeepMind“ parodė, kad gali mokytis nepriklausomai nuo savo atminties ir sutriuškino geriausią pasaulyje „Go“ žaidėją. Be to, „DeepMind“ šiuo metu mokosi kopijuoti žmogaus balsą.
Prie projekto dirbantys mokslininkai paskelbė, kad, bandant „DeepMind“ pasiruošimą kooperuotis su kitais, šis DI ima naudoti agresyvias strategijas, bandydamas užtikrinti, kad visada bus geriausias.
„Google“ komanda du „DeepMind“ „agentus“ pajungė žaisti paprasčiausią žaidimą „Gathering“, kuriame reikėjo rinkti vaisius. Viskas buvo gerai, kol vaisių užteko. Kai vaisių pradėjo trūkti, abu „agentai“ pradėjo elgtis agresyviai, žaidime naudojo lazerių šaudykles ir bandė vogti vienas kito vaisius, praneša sciencealert.com.
Anot vieno iš projekto mokslininkų Rhetto Joneso, kai tas pats testas buvo atliekamas su paprastesniais DI, rezultatas būdavo daug taikesnis. Kuo sudėtingesnės sistemos, tuo labiau jos būdavo linkusios sukčiauti.
Vėliau buvo atliktas dar vienas testas, šį kartą jame dalyvavo 3 „DeepMind“ „agentai“. Reikėjo žaisti žaidimą „Wolfpack“, kai du „agentai“ buvo vilkai, o vienas – grobis. Šį kartą agresijos buvo mažiau, nes „vilkai “ uždirbdavo po vienodą kiekį taškų ir už bendrą grobio sumedžiojimą.
Nors pirmajam žaidime DI išmoko agresyvios konkurencijos, antrajame jie ėmė bendradarbiauti.
Šiuo metu laukiama, kol „Google“ paskelbs oficialius tyrimų rezultatus.