Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Uber“ atnaujino ir papildė mobiliąją programėlę

Ketvirtadienį vykusiame renginyje  San Franciske pavėžėjimo paslaugų įmonė „Uber“ pristatė  naujomis funkcijomis papildytą programėlę. „Uber“ siekia tapti vieninga sistema, kuria klientai galėtų naudotis kiekvieną dieną įvairiems tikslams – tiek norėdami iškviesti partnerį-vairuotoją, tiek ir norėdami užsisakyti maisto į namus ar biurą per „Uber Eats“, rašoma pranešime.
„Uber“ automobiliai
„Uber“ automobiliai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Uber“ pradėjo nuo pavėžėjimų pagal pareikalavimą paslaugų ir išaugo siūlydami prieigą prie visko – nuo maisto pristatymo iki elektrinių dviračių ir paspirtukų nuomos. Naujos kartos „Uber“ programėlė leis atrasti, pasiekti ir patirti augantį „Uber“ platformoje teikiamų paslaugų skaičių. Dabar viskas bus vienoje vietoje – nuo pavėžėjimo paslaugų iki maisto pristatymo į namus. Naująja programėlę jau išbando šimtai JAV ir kitų šalių miestų.

„Mes suprantame, kad tapimas neatsiejama žmonių gyvenimo dalimi yra rimta atsakomybė. Todėl stengiamės užtikrinti, kad su kiekvienu klientu būtų elgiamasi nepriekaištingai, kad kiekvienas vairuotojas jaustųsi vertinamas partneris, o kiekvienas miestas jaustų, kad esame neatsiejama jo dalis. Atsižvelgdami į tai, šiandien mes paskelbėme apie keletą novatoriškų funkcijų ir naujų partnerysčių“, – nurodoma „Uber“ pranešime.

„Uber“ paskelbė apie naujai kuriamas technologijas, kurios ir toliau padės užtikrinti saugumą ir taps aukščiausiu standartu pavėžėjimo paslaugų srityje. Naujoje programėlėje bus įdiegta daug įvairių funkcijų. Pavyzdžiui, „Verify Your Ride“ funkcija padės įsitikinti, kad keleiviai įsėdo į tinkamą automobilį. Norėdami tuo įsitikinti, dabar pakeleiviai galės pasirinkti gauti unikalų keturženklį PIN kodą, kurį žodžiu pateiks vairuotojui. Vairuotojas galės pradėti kelionę tik savo programėlėje įvedęs teisingą PIN kodą. Šiuo metu „Uber“ kuria naują technologiją, kuri naudoja ultragarso bangas, kad automatiškai patikrintų, ar keleivis įsėdo į tinkamą automobilį.

Kita, „On-Trip Reporting“ funkcija, suteikia galimybę apie saugumo problemas pranešti nelaukiant, kol reikės išlipti iš automobilio. Netrukus kiekvienoje programėlėje atsiras „Report Safety Incident“ parinktis, kuri leis pranešti apie saugumo problemą visos kelionės metu.

Vairuotojo ID patikrinimo realiuoju laiku funkcija buvo pristatyta 2016 metais. Ji padeda užtikrinti, kad keleivių atvykusio vairuotojo tapatybė atitinka naudojamą vairuotojo paskyrą. Tai buvo atliekama vairuotojui „Uber“ sistemos reikalavimu padarius asmenukę. Papildomo saugumo sumetimais šiandien pristatytas patobulinimas vairuotojui nurodo atlikti atsitiktinius pagrindinių judesių ciklus – pavyzdžiui mirksėti, šypsotis arba pasukti galvą tam tikra kryptimi.

Įspėjimų apie dviračių taką funkcija iki spalio pabaigos bus pristatyta daugiau nei 200 pasaulio miestų, įskaitant ir Vilnių. Pakeleiviai gaus pranešimą programėlėje, kai kelionė bus baigiama šalia dviračių tako. Tai padės įsitikinti, kad pakeleiviai išlipdami apsižvalgo ir praleidžia taku važiuojančius dviratininkus.

Naujoje „Uber“ programėlėje buvo pristatyta ir keletas naujų produktų bei funkcijų, kurie privers kiekvieną vartotoją jaustis išskirtiniu. „Uber“ pasiūlys mėnesinį abonementą, kuris suteikia „viskas viename“ taupymo funkciją – pavyzdžiui, 0 EUR pristatymo mokestį už „Uber Eats“ užsakymus. Taip pat plečiasi „Uber Rewards“ programa – klientai gali sukaupti taškų kiekvieną kartą, kai naudojasi „Uber“ ar „Uber Eats“. Kol kas „Uber Rewards“ sistema veikia tik JAV, tačiau artimiausiu metu pradės plėstis visame pasaulyje.

„Uber Eats“ pristato alergiškiems žmonėms pritaikytus filtrus – naują funkciją programėlėje, kuri milijonams alergiškų ar dietos apribojimų turinčių žmonių leis efektyviau užsisakyti maisto per „Uber Eats“. Vartotojai, rinkdamiesi patiekalą per programą restoranams galės lengvai pranešti apie savo alergiją ar dietos apribojimus.

Pavėžėjimo paslaugų lyderė „Uber“ paskelbė ir apie keletą naujų funkcijų, skirtų vairuotojams-partneriams. Pavyzdžiui, pristatyta funkcija, leidžianti apskaičiuoti savo uždarbio galimybes. Tai dar prieš pradedant pirmąją kelionę suteiks vairuotojams daugiau informacijos apie tai, kokį uždarbio galima gauti.

Vairuotojai taip pat nori gauti daugiau informacijos apie tai, kur ir kada yra geriausia vežti pakeleivius. Jjiems buvo pristatytos naujos pagalbos priemonės, įskaitant funkciją „Demand Heatmap“ – jame nurodomos sritys, kuriose yra daugiausia pakeleivių, ieškančių vairuotojų.

Sparčiai išpopuliarėjusi maisto pristatymo funkcija „Uber Eats“ neseniai įvykdė savo milijardinį pristatymą. Augantis veiklos mastas paskatino kompaniją prisidėti prie plastiko gaminių naudojimo mažinimo bei maisto švaistymo problemos sprendimo. Nuo lapkričio mėnesio vartotojai, norintys pateikti užsakymą, turės atskirai paprašyti šiaudelių, indų ir kitų maisto valgymui skirtų įrankių. Jie nebebus automatiškai įtraukiami į užsakymo krepšelį.

Vykdydami naują partnerystę su „Feeding America“, „Uber“ stengsis spręsti bado ir maisto trūkumo problemas, nuo kurių kenčia daugiau nei 37 milijonai amerikiečių. Siekdami norimų rezultatų, „Uber“ pritaikys savo technologijas ir tinklą – pavyzdžiui, dirbdami su restoranais, kurie naudojasi „Uber Eats“. Šie galės paaukoti perteklinį maistą, taip mažindami maisto švaistymą.

„Uber“ sieks daugiau veiklos tvarumo. Ketvirtadalis viso anglies dvideginio yra išmetama transporto priemonių, todėl „Uber“ paskelbė apie siekį sumažinti anglies dioksido pėdsaką. Kompanija įsipareigos iki 2025 m. visus JAV esančius savo biurus 100% aprūpinti atsinaujinančia energija. Taip pat kompanija įsipareigojo investuoti į produktus ir programas, skirtas mažinti anglies dioksido paliekamą pėdsaką. Tarp tokių planų – nauja partnerytė su „EVgo“ ir „Powerdot“ bei įsipareigojimas padėti sukurti naują „Global New Mobility Coalition“ – naują Pasaulio ekonomikos forumo dalyvį.

„Uber“ siekė sukurti globalią platformą, kurioje bendradarbiautų 100 milijonų vartotojų ir daugiau nei 4 milijonai vairuotojų bei maisto pristatymo paslaugą teikiančių darbuotojų. Vakar taip pat buvo pristatytas „Uber Incubator“ – naują galimybių platformą verslininkams, kuri padės iškelti jų idėjas į naują lygmenį.

Pradedama nauja šešių mėnesių trukmės verslumo programa „Entrepreneur in Residence“ yra atvira tiek „Uber“ vartotojams, tiek ir išoriniams naudotojams. Verslininkai galės dirbti kartu su kompanijos „Incubator“ komanda bei paversti savo idėjas verslu „Uber“ platformoje. „Uber“ taip pat aktyviai bendradarbiauja su verslą pradedančiomis įmonėmis, kurios nori panaudoti platformos stipriąsias puses tam, kad pristatytų savo verslą.

„Uber“ misija – sukurti naujas galimybes per mobilumą. Kompanija 2010 m. susikūrė tam, kad išspręstų paprastą problemą – kaip išsikviesti automobilį vos vienu mygtuko paspaudimu? Po daugiau nei 15 milijardų kelionių „Uber“ kūria produktus, kurie padeda žmonėms atsidurti arčiau jų tikslų. Stebint, kaip keičiasi žmonių judėjimas mieste, „Uber“ tampa platforma, kuri pasauliui atveria vis daugiau naujų galimybių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?