Inžinieriai tiria, kiek įmontuota įranga pajėgi surinkti ir fiksuoti žemėlapyje duomenis apie maršrutą ir savarankiškai valdyti automobilį. Testai atliekami hibridiniu automobiliu „Ford Fusion“, kuriame įrengti radarai, lazeriniai skeneriai ir vaizdo kameros.
„Uber“ projektas atliekamas bendradarbiaujant su Pitsburgo Karnegio Melono universitetu. Inžinieriai tiria, kiek įmontuota įranga pajėgi surinkti ir fiksuoti žemėlapyje duomenis apie maršrutą ir savarankiškai valdyti automobilį.
Prie vairo kol kas lieka patyręs vairuotojas, kuris kontroliuoja prietaisų darbą. „Uber“ teigia norinti būti 100 proc. įsitikinusi autonominio automobilio
galimybėms.
„Uber“ nori būti 100 proc. įsitikinusi autonominio automobilio galimybėms.
San Franciske įsikūrusios bendrovės nuomone, Pitsburgas yra ideali vieta išbandyti autonominio automobilio valdymo technologijas dėl kelių įvairovės ir oro sąlygų mieste.
Vis daugiau automobilių gamintojų ir technologijų bendrovių bendradarbiauja savarankiškai važiuojančių automobilių gamybos srityje.
Be pionierės „Google“, kuriančios ir išbandančios autonominius automobilius, tokio pobūdžio technologijas kuria ir kitos bendrovės, tokios kaip „Tesla“. Taip pat Kinijos automobilių bei technologijų įmonės, kurios šioje sferoje jau pasiekė nemažos pažangos.