„Uber“ sulaukė kaltinimų: didina kelionės kainą, jei telefono baterija baigia išsikrauti?

Belgijos žiniasklaidos priemonė „Dernière Heure“ atliko nedidelį tyrimą, kurio metu aiškinosi, ar programėlė keičia kainas Briuselio naudotojams pagal tai, kiek baterijos įkrovimo procentų yra likę jų telefone, praneša „Vice“.
„Uber“ logotipas
„Uber“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Remiantis nauju tyrimu, įtariama, kad „Uber“ nurodo didesnę pavežėjimo kainą iš naudotojų, jei jų telefono baterija arti išsikrovimo ribos.

„Dernière Heure“ atliktame nedideliame tyrime buvo nagrinėjama, ar programėlė keičia kainodarą naudotojams Briuselyje, atsižvelgdama į jų bateriją.

Naujienų portalas pranešė, kad buvo pateiktos dvi identiškos užklausos iš tos pačios vietos į kitą, tą pačią vietą. „Uber“ už kelionę, kuri buvo atlikta 12 proc. įkrautu pareikalavo 17,56 eurus, kai tuo tarpu užsakymas iš kito išmaniojo telefono, įkrauti iki 84 proc., kainavo 16,60 euro.

„Uber“ paneigė, kad mokėjimas nustatomas pagal tai, kiek liko telefono akumuliatoriaus įkrovos, ir teigia, kad programėlė negali išmatuoti naudotojo akumuliatoriaus.

„Uber neatsižvelgia į telefono akumuliatoriaus įkrovos lygį, kad apskaičiuotų kelionės kainą“, – teigiama bendrovės pareiškime „Dernière Heure“, – „Dinaminę kainodarą, taikomą kelionėms, užsakytoms per “Uber„, lemia esama kelionių paklausa ir į ją galinčių reaguoti vairuotojų pasiūla.“

Tai jau ne pirmas kartas, kai pavežėjimo programėlė kaltinama tuo, kad naudojasi savo naudotojų akumuliatoriaus baterijos veikimo trukme.

2016 m. buvęs „Uber“ ekonominių tyrimų vadovas Keithas Chenas interviu NPR sakė, kad bendrovė nustatė, jog žmonės, kurių baterijos įkrovos lygis yra žemesnis, yra labiau linkę mokėti aukštesnes kainas.

K.Chenas paneigė, kad bendrovė specialiai didino kainas šiems naudotojams, tačiau internete sulaukė skeptizismo dėl to, kaip ir kodėl bendrovė apskritai stebėjo tokius duomenis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis