Ukrainos gynybos ministerija pristatė pirmąjį advento kalendorių su staigmenomis rusų pajėgoms

Artėjant Kalėdoms Ukrainos gynybos ministerija pradėjo įdomią socialinių tinklų iniciatyvą, pristatydama specialų advento kalendorių, kupiną prieššventinių staigmenų priešo pajėgoms, rašo „Defense Express“.
Ukrainos gynybos ministerija pristatė pirmąjį advento kalendorių su staigmenomis rusų pajėgoms.
Ukrainos gynybos ministerija pristatė pirmąjį advento kalendorių su staigmenomis rusų pajėgoms. / Ukrainos gynybos ministerijos nuotr.

Visą gruodžio mėnesį Ukrainos gynybos ministerija kiekvieną dieną atskleis po naują advento kalendoriaus „puslapį“, kuriame bus demonstruojama Ukrainos kariuomenės stiprybė ir pasirengimas ginti tėvynę.

Štai gruodžio 1 d. ministerija išreiškė padėką savo kolegoms iš Amerikos už nepalaužiamą paramą ir suteiktas raketines sistemas „M142 HIMARS“.

Gruodžio 2 d. ministerija padėkojo Lenkijos partneriams už suteiktas savaeiges haubicas „AHS Krab“.

O gruodžio 3 d. ministerija pagerbė Didžiosios Britanijos gynybos ministeriją už tai, kad ji aprūpino Ukrainos kariuomenę vienu geriausių šiuolaikinių tankų „Challenger 2 MBT“.

Gruodžio 4 d. ministerija dėkojo Australijos partneriams už nuo minų apsaugotas transporto priemones „Bushmaster“.

Gruodžio 5 d. buvo skirta padėkoti Prancūzijai už itin efektyvias tolimojo nuotolio sparnuotąsias raketas „Storm Shadow/SCALP-EG“. Pažymima, kad Ukraina taip pat dėkinga Jungtinei Karalystei ir Prancūzijai už nuolatinę karinę, ekonominę ir politinę paramą.

„Raketos „Storm Shadow“ ir SCALP-EG tapo didele staigmena okupantams ir stipriu pastiprinimu mūsų kariams. Ukrainos kariai efektyviai naudoja raketas ir padaro didžiausius nuostolius priešui“, – teigia gynybos ministerija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis