Už idėją žaisti „Minecraft“ per pamokas – 20 tūkst. eurų prizas

Lietuvos moksleivių pamokos taptų efektyvesnės, jei kai kuriuos dalykus jie mokytųsi žaisdami populiariausią pasaulyje kompiuterinį žaidimą „Minecraft“. Tokia socialinio verslo „Trys kubai“ idėja patikėjo pokyčių konkurso „Talentas keisti“ komisija, jos autoriams skyrusi pagrindinį, bendrovės „Tele2“ įsteigtą, 20 tūkst. Eur vertės prizą, rašoma pranešime spaudai.
Pagrindinį prizą laimejusi įmonė „Trys kubai“
Pagrindinį prizą laimejusi įmonė „Trys kubai“ / Organizatorių nuotr.

Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos duomenimis, mūsų šalies moksleivių rezultatai skaitymo, matematikos ir gamtos mokslų srityse, lyginant su kitomis Baltijos valstybėmis, nuo narių vidurkio atsilieka labiausiai – vidutiniškai 3,4 proc.

Atsižvelgdami į šį iššūkį, pagrindinio prizo laimėtojai pristatė idėją, skirtą švietimui – žaidimą „Minecraft“ integruoti į 1–8 klasių pamokas. Anot idėjos autorių, šis vaikų mėgiamas kompiuterinis žaidimas skatina kūrybiškumą, komandinį darbą, kompiuterinį raštingumą, prisideda prie problemų sprendimo gebėjimų vystymo, lavina skaitymo bei rašymo įgūdžius. O taip pat gali padėti į mokymosi procesą lengviau integruoti specialiųjų poreikių turinčius vaikus.

„Džiaugiamės, kad galime dalintis ir prisidėti prie vaikams reikalingų socialinių pokyčių. Laimėtojų idėja yra drąsi ir ambicinga. Tikiu, kad finansinė ir ekspertinė parama padės jai augti ir pasiekti kuo daugiau Lietuvos vaikų“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Papildomas prizas – išskirtinai moters verslininkės idėjai

Šiais metais finansinę paramą laimėjo dar viena idėja – moterų įgalinimą skatinantis fondas „The Ella Fund“ įsteigė papildomą 20 tūkst. Eur prizą, skirtą moters verslininkės pasiūlytam socialinio verslo sumanymui.

Jis atiteko Simonai Koncytei, kuri atkreipė dėmesį į diabetu sergančių vaikų kasdienybę ir pristatė drabužių prototipus su specialiomis insulino pompoms laikyti ir paslėpti skirtomis kišenėmis. Idėjos autorės planuose – veiklą plėsti ne tik Lietuvoje, bet ir eksportuoti gaminius į visas Europos šalis.

Organizatorių nuotr./Papildomo prizo laimėtoja Simona Koncytė
Organizatorių nuotr./Papildomo prizo laimėtoja Simona Koncytė

Skyrė papildomą biudžetą

Nors finansavimą laimėjo tik dvi idėjos, visas šešias į finalą patekusias komandas organizatoriai kviečia prisijungti prie „Reach for Change“ verslo inkubatoriaus programos. Čia jie galės gauti visapusišką ekspertinę pagalbą, strategines konsultacijas ir profesionalų patarimus, o taip pat – televizijos „TV3“ dovanojamą viešinimo paramą.

Nuo vienerių iki trejų metų veiksiantis inkubatorius pirmą kartą turės ir atskirą finansinės paramos fondą – jam 10 tūkst. Eur jau skyrė ir pagrindinį prizą įsteigusi bendrovė „Tele2“. Šis fondas bus skirtas visų konkurso finalininkų socialinio verslo idėjoms paremti bei jų autorių mokymams organizuoti.

Socialinio verslo populiarumas auga

Anot organizatorių, konkursas „Talentas keisti“ auga – tai matyti ne tik iš šiemet pateiktų idėjų gausos, bet ir iš didėjančio susidomėjimo bei paramos šiai iniciatyvai.

„Nors socialinis verslas – pakankamai nauja sritis, bet ji jau keičia vaikų gyvenimus. Labai didžiuojamės kiekvienu dalyviu ir džiaugiamės galėdami tęsti bendradarbiavimą su visais konkurso finalininkais“, – konferencijos „Partnering for Change“ metu sakė konkursą rengiančios organizacijos „Reach for Change“ vadovė Baltijos šalyse Jurgita Ribinskaitė-Glatzer.

Socialinio verslo konkursą „Reach for Change“ organizuoja drauge su ilgamečiais partneriais telekomunikacijų bendrove „Tele2“, televizija „TV3“ bei šiemet prie projekto prisijungusiu Šiaurės šalių ministrų tarybos biuru Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis