Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Uždaromi projektai „Google Buzz“ ir „iGoogle“

Paieškos gigantas „Google“ pranešė apie savo sprendimą uždaryti tokius projektus, kaip „Google Buzz“, „iGoogle“, „Google Labs“ ir kai kuriuos kitus, kad galėtų susikoncentruoti ties sėkmingai startavusiu socialiniu tinklu „Google+“, kuris jau turi apie 40 mln. vartotojų.
Google Buzz
Google Buzz / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Apie tai buvo pranešta kompanijos tinklaraštyje, analogiški pranešimai paskelbti ir pačių projektų puslapiuose. Projektai bus uždaryti per artimiausias keletą savaičių.

„iGoogle“ – tai specialus informacinis puslapis, kurį vartotojas gali pritaikyti savo poreikiams. Naudojant valdiklius puslapis gali rodyti praktiškai bet kokią informaciją, pavyzdžiui, transliuoti naujienas, nustatyti temų išvaizdą, valdiklius paskirstyti į keletą blokų ir pan. Iš esmės, pradinio sumanymo esmė – tai idealus pradinis puslapis, kuris leistų vartotojams gauti prieigą prie visos reikalingos informacijos ir paslaugų. Tačiau kartais ir tobulybei ateina galas.

„Buzz“ – gyvoji juosta, atsiradusi praeitais metais. Tai bene didžiausia ir garsiausia „Google“ nesėkmė. „Buzz“ iš pradžių buvo kuriamas kaip „Twitter“ konkurentas, tačiau projektas, kaip sakoma, „neiššovė“. Nors funkcionalumu „Buzz“ lenkė „Twitter“, tačiau „Google“ sprendimas buvo ne toks patogus. „Buzz“ neturėjo savo grafinės sąsajos ir buvo įjungtas į „GMail“ sudėtį, o tai tik dar labiau pasunkino jo pozicionavimą.

Dabar gi Gyvąją juostą galima rasti atskiroje „Google+“ profilio kortelėje. Po projekto uždarymo naujų žinučių rašyti nebebus galima, tačiau visos senosios išliks. Jas taip pat bus galima išsisaugoti „Google“ archyve.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos