„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Valve“, „Wargaming“ ir kiti žaidimų industrijos atstovai atvyksta į Vilnių

Balandžio 24 d. Vilniuje pirmą kartą vyks konferencija „Games Industry Law Summit“, į kurią susirinks tarptautinės žaidimų industrijos verslo plėtros ir teisės profesionalai. Tokio renginio poreikis Lietuvoje kilo po to, kai nuo praėjusių metų į šalį persikėlė net kelios žaidimus kuriančios studijos – „Flazm“, „Charlie Oscar“, „AlternativaPlatform“ir kt.
Kompiuteriniai žaidimai
Kompiuteriniai žaidimai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Konferencija sutelks šioje industrijoje dirbančius specialistus efektyviai diskusijai aktualiomis temomis bei suteiks jiems galimybę užmegzti ryšius.

Į konferenciją susirinks dalyviai iš daugiau nei 20 šalių, tarp jų – atstovai iš didžiųjųkompiuterinių žaidimų kompanijų – „Gameforge“, GOG, „Valve“, „Nordeus“, „Riotgames“ ir „Wargaming“. 

Renginys skirtas žaidimus kuriančių studijų teisininkams, intelektinės nuosavybės srityje dirbantiems verslo plėtros specialistams ir žaidimų industrijos atstovus konsultuojančių advokatų kontorų teisininkams.

Į konferenciją susirinks dalyviai iš daugiau nei 20 šalių, tarp jų – atstovai iš didžiųjųkompiuterinių žaidimų kompanijų – „Gameforge“, GOG, „Valve“, „Nordeus“, „Riotgames“ ir „Wargaming“.

Panelinėse diskusijose dalyvaus ir pranešimus skaitys žymiausi šios srities
ekspertai – Tobias Schelinski („TaylorWessing“, Vokietija), Tobias Haar („Gameforge Group“,Vokietija), Roman Zanin („Wargaming.Net“, Kipras), Jas Purewal („Purewal & Partners“,Junginė Karalystė), Fred Fierst („Fierst, Kane & Bloomberg LLP“, JAV), Ekaterina Nemova („Wargaming.Net“, Lietuva), Claas Oehler („IHDE & Partner Rechtsanwälte“, Vokietija), Peder Oxhammar („Baker & Mckenzie“, Švedija), Taygun Alban (EPIN, Turkija), Jan-Peter
Ewert (Valve, Liuksemburgas) ir kiti.

Pagrindinės konferencijos diskusijų temos – žaidimų industrijos įmonių įsigijimai ir susijungimai bei rizikos kapitalas; valstybinis žaidimų industrijos reguliavimas; konfliktai ir jų sprendimai; vartotojų kuriamas turinys (angl. user-generated content, UGC), e-sportas; žaidimų industrijos teisės ateitis ir kt.

Konferenciją rengia nepriklausoma žaidimų studija „Charlie Oscar“ ir Baltijos šalyse ir Baltarusijoje pirmaujanti advokatų kontora SORAINEN, vienintelė regione vystanti žaidimų industrijos teisės praktiką. Renginio rėmėjai – „Investuok Lietuvoje“, ir tarptautinės advokatų kontoros „Osborne Clarke“ ir „TaylorWessing“. Konferenciją globoja Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija, Kompiuterinių žaidimų kūrėjų asociacija ir Žaidimų industrijos
teisininkų asociacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“