Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vertingiausiu prekės ženklu tituluojamas „Apple“

Technologijų kompanijos „Apple“ prekinis ženklas pripažintas vertingiausiu pasaulyje. Jo vertė per pastaruosius metus padidėjo 84 proc. ir šiuo metu siekia 153,3 mlrd. JAV dolerių (371 mlrd. Lt).
Vertingiausi prekės ženklai pasaulyje ir jų vertės pokytis
Vertingiausi prekės ženklai pasaulyje ir jų vertės pokytis / Millwardbrown.com nuotr.

Tyrimų kompanija „Millward Brown“ kasmet sudaromame „BrandZ“ reitinge ilgametę lyderę, paieškos sistemą „Google“ šįkart paliko antroje vietoje. „Google“ prekės ženklo vertė, lyginant su praėjusiais metais, sumažėjo 2 proc. iki 111,5 mlrd. JAV dolerių (270 mlrd. Lt).

Toliau vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąraše seka technologijų kompanija IBM (100,8 mlrd. dolerių), greitojo maisto restoranų tinklas „McDonalds“ (81 mlrd. dolerių) ir „Microsoft“ (78,2 mlrd. dolerių).

Beje, socialinio tinklo „Facebook“ prekės ženklo vertė pernai išaugo labiausiai – net 264 proc. – ir siekė 19,1 mlrd. dolerių. Šis prekės ženklas pirmą kartą istorijoje pateko į „BrandZ“ šimtuką, užimdamas garbingą 35 vietą.

Visą 100 vertingiausių prekės ženklų sąrašą rasite paspaudę šią nuorodą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos