„Vinted“ klientų įvertinime aplenkė „Amazon“, „eBay“ ir „Facebook“

Naujos apklausos duomenimis „Vinted“ internetinės prekyvietės įvertinimai aplenkė „Amazon“ (AMZN), „eBay“ ir „Facebook“.
„Vinted“
„Vinted“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Remiantis nauja „Which?“ atlikta analize, platformą gyrė pardavėjai ir pirkėjai, o bendras klientų įvertinimas siekė 75 proc.

„Vinted“, didžiausia Europoje internetinė naudotų mados prekių prekybos platforma, taip pat gavo penkias žvaigždutes už paieškos funkcijas ir tai, kaip lengva susisiekti su pardavėjais, pateikti pasiūlymą ir paskelbti parduodamus daiktus, rašo „Yahoo!“.

Socialinės žiniasklaidos milžinės „Facebook“ ir „Gumtree“ – labiau pripažintos platformos, kuriose parduodama daugiau įvairių daiktų – užėmė antrąją vietą, o jų klientų įvertinimai siekė 68 proc.

Penkiomis žvaigždutėmis buvo įvertintas „Facebook“ skelbimo paprastumas, o dviem žvaigždutėmis – atsiskaitymas už prekes.

Nuo jų nedaug atsiliko „eBay“ – ji įvertinta 67 proc.

Ketvirtoje vietoje atsidūrė „Amazon“ prekyvietė, kurią klientai įvertino 64 proc. Tačiau pasitenkinimas ir tikimybė, kad žmonės ją rekomenduos, sumažėjo, palyginti su jos konkurentais ir vidutiniu visų platformų klientų vertinimu. Penkiomis žvaigždutėmis įvertinta paieškos funkcija ir pirkimo paprastumas.

15min nuotr./Dėvėti drabužiai, Vinted
15min nuotr./Dėvėti drabužiai, Vinted

Kompanija „Depop“, kuri, kaip ir „Vinted“, specializuojasi mados ir namų dekoro srityje, tapo populiari tarp jaunesnių žmonių, kurie sudaro 90 proc. jos pasaulinės naudotojų bazės, tačiau jos klientų vertinimas siekė 61 proc.

66 proc. iš 4000 apklaustųjų buvo naudojęsi internetine prekybos naudotais daiktais platforma, o 63 proc. apklaustųjų nuo 2020 m. sausio mėn. buvo pardavę ką nors iš savo spintos ar namų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis