Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

VLK „sėkmės istorija“: dėl vieno laiško lankytojų srautas išaugo apie 10 tūkst. kartų

Lietuvos Valstybinės ligonių kasos (VLK), visų piliečių sumokamas privalomąsias sveikatos draudimo įmokas paskirstanti dalies gyventojų medicininėms reikmėms tenkinti, pabandė plačiau pareklamuoti paslaugą, kuri turėtų labiausiai dominti žmones, kuriems pastaruoju metu yra tekę kreiptis į medikus – pasitikrinti, kokios yra jo išlaidos medicininėms procedūroms ir kas bei kiek už tas procedūras sumokėjo.
Tarnybinės stoties sutrikimas
Tarnybinės stoties sutrikimas / 123RF.com nuotr.

Siekiant didinti šios paslaugos populiarumą per „SoDra“ pašto sistemą trečiadienį buvo išsiuntinėtas laiškas tiems piliečiams, kurie yra nurodę savo elektroninio pašto adresą. Bet, prisimenant gražiausias kelininkų tradicijas, „populiarumas užklupo netikėtai“: VLK svetainė nesugebėjo atlaikyti milžiniško pacientų srauto. „Elektroninius valdžios vartus“ įveikę žmonės atsimušdavo į tuščią, baltą VLK svetainės sieną.

O norinčiųjų pasižiūrėti, kiek kainavo jų gydymas, srautas buvo iš tiesų didžiulis – vieno laiško pakako, kad jau ilgą laiką veikianti svetainė, kurią anksčiau per metus aplankydavo vos 20000 žmonių, per vieną vakarą buvo aplankyta apie pusę milijono kartų, informavo VLK Informacinių sistemų departamento direktorius Aurimas Baliukevičius. Kitaip tariant, vienas laiškas lankytojų srautą išaugino beveik 10 tūkst. kartų.

Dėl to jau trečiadienį vakare, apie 11 val., norimą informaciją pasiekti galėjo ne visi vartotojai, o ketvirtadienį ryte, 9 val., buvo priimtas sprendimas visą svetainę išjungti, ją atnaujinti ir pritaikyti iki šiol neįprastam vartotojų srautui.

A.Baliukevičius tvirtina, kad įprastu režimu svetainė vėl pradėjo veikti penktadienį, apie 8:30 ryte, nors patirtis rodo, jog su veikimo sutrikimais dar buvo susiduriama iki maždaug 11 val. ryto. „Sistemos pajėgumus didiname įvairiomis priemonėmis, dalis jų jau įdiegta, kitų priemonių įdiegimas užima daugiau laiko, todėl paslauga dar kurį laiką gali veikti su laikinais trikdžiais“, – tvirtino A.Baliukevičius.

IT departamento direktoriaus teigimu, šio puslapio „nulūžimas“ neturėjo jokios įtakos kitų VLK informacinių sistemų veikimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs