Vis tik sistemos diegimo laikotarpiu klientai galės skambinti, rašyti ir naudotis kokybišku internetu bei kitomis paslaugomis kaip įprasta, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Naujoji Centrinė klientų sistema yra vienas didžiausių IT projektų mūsų verslo istorijoje. Didžiausias per kelis dešimtmečius klientų aptarnavimo sistemos atnaujinimas leis klientams pasiūlyti išmanesnių ir aktualesnių paslaugų, taip pat palengvins darbą ir mūsų klientų aptarnavimo specialistams“, – pasakoja Gintas Butėnas, skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.
Naujosios Centrinės klientų sistemos diegimo metu „Bitės“ klientai galės naudotis ryšio ir kitomis paslaugomis įprastai, tačiau laikinai nebus galima valdyti paslaugų, pasiekti sąskaitų, keisti „Go3” planą, neveiks ir savitarnos svetainės mano.bite.lt ir mano.labas.lt.
„Iš anksto savo klientų atsiprašome už galimus nepatogumus. Dedame dideles pastangas tam, kad naujosios sistemos diegimas, į kurį investuojame net 2 mln. eurų, būtų įgyvendintas sklandžiai ir taip, kaip suplanuota“, – sako „Bitės“ vadovas.
Šiuo metu „Bitė Lietuva“ aktyviai investuoja į plėtrą, didžioji investicijų dalis 2024 m. skirta sparčiam naujos kartos 5G tinklo diegimui bei turimų ryšio tinklų modernizavimui. Skaitmeninių paslaugų bendrovės investicijos per kelerius metus siekia rekordinius 100 mln. eurų.