Studentų sukurtas ir anglų kalba įgarsintas virusinis įrašas, pavadintas „An English version. Because everybody should know about this Lithuanian awesomeness!“, per 7 dienas nuo išplatinimo sulaukė daugiau kaip 1 mln. vaizdo įrašų svetainės „YouTube“ lankytojų peržiūrų ir 97 proc. teigiamų įvertinimų. Šiuo metu peržiūrų skaičius jau viršija 1,4 mln. Įdomu tai, kad šis įrašas populiariausias tarp 25–35 metų vyrų.
„Vytauto“ virusinis įrašas užėmė 1 vietą svetainės Viralvideochart.com „FMCG“ kategorijoje, apie jį pasirodė straipsniai Adweek.com, Comedycentral.com, Buzzfeed.com, Yahoo.com svetainėse, pusšimtyje tinklaraščių bei forumų.
Prekybininkų užklausos – nuo Honkongo iki JAV
„Kad pasaulis kalba apie „Vytautą“, sužinojome iš savo verslo partnerių jau kitą dieną po filmuko pasirodymo. Dabar gauname daug susidomėjusių prekybos įmonių ir pavienių vartotojų užklausų iš įvairiausių pasaulio šalių nuo Honkongo iki JAV. Bandysime pasinaudoti gerokai padidėjusiu dėmesiu. Iki šiol užsienio partneriams tikrai buvome mažiau žinomi“, – teigė bendrovės „Birštono mineraliniai vandenys“, nuo 1924 pilstančios mineralinį vandenį „Vytautas“ ir „Birutė“, komercijos direktorius Robertas Šnaras.
Bendrovės komercijos vadovas neseniai grįžo iš tarptautinių parodų „Prodexpo“ Maskvoje ir „GulFood“ Dubajuje, kuriose lietuviškas mineralinis susilaukė nemažo dėmesio ne dėl virusinio įrašo, o dėl paties produkto turinio – didelio mineralinių medžiagų kiekio, naudos organizmui bei unikalaus skonio.
Tuo tarpu virusinė reklama gerokai padidino susidomėjimą ir oficialia „Vytauto“ svetaine Vytautas.eu. Per savaitę ją aplankė internautai iš 94 šalių, o Lietuvos gyventojus aktyvumu nurungė interesantai iš JAV. Vėliau sekė tokios šalys, kaip Vokietija, Didžioji Britanija, Kanada, Lenkija, Olandija ir kt.
Tai, kad įdomi virusinė reklama gali susilaukti išskirtinio dėmesio, patvirtino ir pirmieji vaizdo įrašai apie „Vytautą“, kurie buvo įgarsinti lietuvių kalba. Vien tik pirmojo įrašo peržiūrų skaitliukas „YouTube“ svetainėje peržengė 800 tūkst.
„Vytauto“ rinkodaros sprendimai yra įvertinti ir marketingo specialistų. Šio prekinio ženklo atnaujinimo kampanija 2008 metų rinkodaros pasiekimų konferencijoje „Password“ buvo išrinkta efektyviausia. Tiesa, anuomet bendrovė pati vykdė kampaniją nuo pradžios iki galo, skirtingai nuo dabartinių studentų inicijuotų vaizdo įrašų, patalpintų „Youtube“.