„WhatsApp“ dalysis naudotojų duomenimis su „Facebook“

Susirašinėjimo programėlė „WhatsApp“, turinti 1 mlrd. naudotojų, pradės dalytis abonentų duomenimis su savo savininke „Facebook“. Pasak įmonės, tai „Facebook“ leis tikslingai parinkti reklamą „WhatsApp“ naudotojams, kurie taip pat turi paskyrą socialinės žiniasklaidos platformoje, o pačiai „WhatsApp“ padės kovoti su nepageidaujamomis žinutėmis.
„WhatsApp“ žinutes savo artimiesiems rašo kas septintas pasaulio gyventojas
„WhatsApp“ žinutes savo artimiesiems rašo kas septintas pasaulio gyventojas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Jeigu turite paskyrą „Facebook“ tinkle, sujungęs jūsų telefono numerį su „Facebook“ sistemomis, „Facebook“ galės tiksliau atrinkti žmones, kurie gali būti jūsų draugai, ir galės jums rodyti aktualesnę reklamą“, – nurodoma „WhatsApp“ pareiškime.

„Pavyzdžiui, galite pamatyti reklaminį skelbimą iš įmonės, su kuria jau dirbate, o ne iš kažko, apie ką nesate girdėjęs“, – nurodoma pranešime.

Pasak „WhatsApp“, trečiųjų šalių reklamjuostės ar kitas nepageidaujamas turinys nebus rodomas.

Prieš kelis mėnesius „WhatsApp“ įdiegė visų savo naudotojų žinučių šifravimo funkciją. Įmonė tuomet pareiškė, kad siunčiamų žinučių turinys bus prieinamas tik jų siuntėjams ir gavėjams.

„Net jei artimiausiais mėnesiais labiau koordinuosime savo veiklą su „Facebook“, jūsų užšifruotos žinutės tebebus privačios ir niekas kitas negalės jų perskaityti. Nei „WhatsApp“, nei „Facebook“, nei dar kas nors“, – patikino įmonė.

„Facebook“ susirašinėjimo programėlę „WhatsApp“ už 16 mlrd. JAV dolerių įsigijo 2014 metų vasarį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų