„YouTube“ išbando dirbtinio intelekto įrankį, kuris klonuoja popžvaigždžių balsus: išgirskite tai

„YouTube“ išbando dirbtinio intelekto įrankį, kuriuo vartotojai gali imituoti popžvaigždžių – tokių kaip Demi Lovato ir Johno Legendo – balsus, praneša BBC.
Dirbtinio intelekto mokslo pasiekimai gali sukelti neprognozuojamų padarinių
Dirbtinis intelektas / 123rf nuotr.

Eksperimentinė funkcija, pavadinta „Dream Track“, leidžia vartotojams kurti trumpas dainas aprašant jų savybes, įskaitant teksto turinį ir nuotaiką.

Devyni atlikėjai leido programinei įrangai „klonuoti“ jų balsą, tarp jų Charli XCX, Troye Sivanas, T-Pain ir Sia.

Kol kas prieiga prie šio įrankio suteikta maždaug 100 JAV kūrėjų, kurie jį gali naudoti tik „YouTube Shorts“ – platformos, konkuruojančios su „TikTok“ – vaizdo įrašams įgarsinti.

Bendrovė paskelbė du pavyzdinius vaizdo įrašus, sukurtus naudojant „Dream Track“, kuriuose pateikiamos neblogos, bet, anot BBC, akivaizdžiai prastesnės Charlie Puth ir T-Pain imitacijos.

Puth kūrinys buvo sukurtas pagal užklausą: „Baladė apie tai, kaip priešingybės traukia, optimistinė, akustinė“.

Rezultatas primena žemos kokybės MP3, pilną skaitmeninių artefaktų. Kartais Puth'o balsas skamba „išteptai“, jo sąskambiai kartais yra drumsti ir neryškūs.

Tinklaraščio pranešime „YouTube“ muzikos skyriaus vadovas teigė, kad ši priemonė skirta „išbandyti, mokytis, gauti atsiliepimų ir išgirsti idėjų“ iš atlikėjų ir žiūrovų.

„Šiuo pradiniu etapu eksperimentas skirtas padėti ištirti, kaip ši technologija galėtų būti naudojama kuriant gilesnius ryšius tarp atlikėjų ir kūrėjų, o galiausiai – tarp jų gerbėjų“, – sakė Lyoras Cohenas, anksčiau padėjęs pradėti tokių atlikėjų kaip „Run-DMC“ ir „Beastie Boys“ karjerą.

Ši iniciatyva pradėta praėjus vos 24 valandoms po to, kai „YouTube“ paskelbė, kad pradės įspėti žiūrovus, kai jie žiūri vaizdo įrašą, sukurtą naudojant dirbtinį intelektą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis