„YouTube“ pristatė naujas funkcijas ir pasikeitusią išvaizdą

Pirmadienį „YouTube“ pristatė, kaip pati vadina, „nedidelę pertvarką“ – keletą naujų funkcijų ir dizaino pakeitimų, kuriais siekiama, kad vaizdo įrašų žiūrėjimas platformoje būtų patogesnis, praneša CNN.
„Youtube“
„Youtube“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 YouTube

Pirmadienį paskelbtame tinklaraščio įraše bendrovė teigė, kad, atsižvelgdama į „YouTube“ kūrėjų bendruomenės ir žiūrovų atsiliepimus, prideda naujų įrankių.

Pirmas dalykas, kurį naudotojai pastebės, yra spalvų pokyčiai, kuriais siekiama, kad vaizdo įrašus būtų lengviau žiūrėti. Be naujų ryškių spalvų, aplinkos režimas leis programėlei pritaikyti fono spalvą prie vaizdo įrašo. Atnaujinta tamsioji „YouTube“ fono tema siekiama, kad spalvos ekrane labiau išryškėtų.

Tuo tarpu kita nauja priemonė leis naudotojams greitai persukti vaizdo įrašą pirmyn arba atgal į norimą vietą – tai gali būti naudinga žiūrint pamokas.

Tarp kitų pakeitimų – priartinimo įrankis, leidžiantis naudotojams priartinti ir atitolinti vaizdo įrašą mobiliuosiuose įrenginiuose ir keletas vaizdo įrašų grotuvo patobulinimų.

Ekrano nuotr./„YouTube“ pokyčiai
Ekrano nuotr./„YouTube“ pokyčiai

Pavyzdžiui, vaizdo įrašų aprašymuose esančios „YouTube“ nuorodos taps mygtukais, o galimybė bendrinti ir atsisiųsti vaizdo įrašus bus „suformatuota taip, kad kuo mažiau blaškytų dėmesį“.

Taip pat šiek tiek pasikeis prenumeratos mygtukas: jis nebebus raudonas, bet bus lengviau randamas kanalų ir vaizdo įrašų puslapiuose, iš dalies dėl naujos formos ir didelio kontrasto, teigė „YouTube“.

Naujos funkcijos bus diegiamos palaipsniui per kelias ateinančias savaites.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis