„YouTube“ uždraudė dezinformaciją apie vakcinas

Trečiadienį „YouTube“, siekdama sustabdyti dezinformacijos prieš skiepus srautą, pranešė, kad neleis kurti vaizdo įrašų, kuriuose teigiama, kad sveikatos priežiūros institucijų patvirtintos vakcinos yra pavojingos arba neveiksmingos. Platformoje taip pat uždrausta rodyti žinomus antivakcininius įrašus, įskaitant Džozefo Merkolos kanalą ir su R.F.Kenedžiu jaunesniuoju susijusį Vaikų gynimo fondą.
„Youtube“
„Youtube“ / 123RF.com nuotr.

Blokuos ir žmones

2019 m. „YouTube“ pašalino reklamas iš antivakcininio turinio, o 2020 m. spalį pareiškė, kad pašalins vaizdo įrašus, kuriuose platinama dezinformacija apie COVID-19 vakcinas.

Pagal naująją politiką blokuojama bus ir dezinformacija apie kitas vakcinas, įskaitant skiepą nuo gripo, ŽPV vakciną ir tymų, kiaulytės ir raudonukės (MMR) vakciną. Taip pat nebus leidžiama rodyti vaizdo įrašų, kuriuose netiksliai teigiama, kad, pavyzdžiui, MMR vakcina sukelia autizmą arba kad skiepas nuo gripo sukelia nevaisingumą.

Yra keletas išimčių: „YouTube“ vis dar leis filmukus, kuriuose žmonės dalijasi asmenine patirtimi apie skiepus. Turinys bus pašalintas tik tokiu atveju, jei kanalai „demonstruos dezinformacijos apie skiepus propagavimo būdą“.

Kartu su naująja politika „YouTube“ taip pat nutraukia pagrindinių propagandos skleidėjų prieš vakcinas kanalus, „YouTube“ atstovas patvirtino „The Verge“. Tarp jų yra Joseph Mercola, Vaikų sveikatos apsaugos fondas, Erin Elizabeth ir Sherri Tenpenny. Kitų dviejų svarbių veikėjų – Rashido Bhuttaro bei Ty ir Charlene Bollingerių – kanalai buvo nutraukti prieš kelis mėnesius, sakė atstovas spaudai.

Visi šie prieš skiepus nusiteikę veikėjai priklauso „Dezinformacijos dešimtukui“ – grupei, kurią Kovos su skaitmenine neapykanta centras įvardijo kaip atsakingą už didžiąją dalį klaidinančių teiginių apie skiepus socialinėje žiniasklaidoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis