Vis tik fanų spaudimas ir išskirtinai „PlayStation“ konsolei skirtų žaidimų trūkumas lėmė tai, kad projektas buvo baigtas ir ką tik pasirodė Europos parduotuvių lentynose.
„The Last Guardian“ priskiriamas nuotykių žanrui, tačiau tai nėra įprastas nuotykių žaidimas. Kūrėjas Fumito Ueda išgarsėjo kaip ypač nestandartinių nuotykių kūrėjas. Du anksčiau jo sukurti žaidimai „Ico“ ir „Shadow of Colossus“ yra tapę savotišku kultu, o pagrindinis jų nuopelnas žaidimų kultūrai — emocijomis pagrįstas žaismas. Fumito Ueda kuria painius ir kiek sunkokus žaidimus, kurių kiekvienas yra savotiška kelionė. Įdomu tai, kad kūrėjas skiria išskirtinį dėmesį veikėjų animacijoms ir drąsiai eksperimentuoja su žaidimų valdymu siekdamas, kad kiekvienas veikėjas turėtų aiškų charakterį. Pirmasis kūrėjo žaidimas „Ico“ žavėjo ne tik savo aplinkomis ir tarp dviejų jo veikėjų užsimezgusiu ryšiu, bet ir tuo, kaip savo vaidmenį žaisme traktavo žaidėjai. Dažnas išmėginęs tą žaidimą pripažins, kad tai buvo pirmas ir bene vienintelis kartas, kai žaisdami stengėsi neskubėti, nes ramiai ir pasvertai valdomi veikėjai jautėsi geriau.
„The Last Guardian“ nėra išimtis. Tai ramus, įtraukiantis, meditacinis–rekreacinis nuotykis, į kurį leisimės lydimi žmogėdros Triko. Triko yra tikroji šio žaidimo žvaigždė — milžiniškas, plunksnuotas katašunis, išsiskiriantis keistu mielumu ir autentišku charakteriu. Žaidėjai neturi galimybės valdyti šio monstro, veikiau jis pats renkasi, ar paklusti mūsų valdomo berniuko komandoms. Žaisdami privalome stebėti aplinką ir savo palydovo elgseną, atpažinti ir suprasti jų emocijas, nes tik tokiu būdu rasime kelią iš paslaptingo kalėjimo kuriame esame uždaryti.
Susidomėjote? Kviečiame žiūrėti išsamią žaidimo apžvalgą.