Žaidimo tikslas yra užkoduotas pačiame žaidimo pavadinime. Mes turime sukurti save išlaikančią ir atšiauraus klimato nebijančią koloniją Marse. Kiekvienas mūsų sukonstruotas pastatas reikalauja priežiūros ir remonto, kolonistai nenori ir nemėgsta dirbti ne savo specialybės darbo, deguonies, vandens ir elektros vamzdynai be jokios priežasties prakiūra, o pats Marsas taip pat nėra draugiškai nusiteikęs ir bombarduoja žaidėją meteoritais, siundo audromis ir neįtikėtinai šaltais periodais.
Vos pradėję žaisti turėsime pasirinkti savo misijos rėmėjus bei jos vadovą. Kiekvienas rėmėjas turi tam tikrų privalumų. Pavyzdžiui, Europa duoda papildomų finansų kiekvieną kartą atrakinus naują technologiją, Indija tiesiog viską stato pigiau, Rusija nuo pat pradžių gali greitinti resursų išgavimą, Jungtinės Amerikos Valstijos tiesiog meta pinigus į žaidėjo problemas, o Naujosios Arkos Bažnyčia nori užkariauti Marsą be perstojo gimstančiais kūdikiais. Kiekvienas rėmėjas taip pat turi ir pagrindinę misiją, kurią žaidėjas turi įvykdyti tam, kad laimėtų žaidimą.
Viena iš įdomiausių žaidimo mechanikų yra paslaptys. Kai kolonijos priežiūra nustoja kelti sunkumus, mūsų roveris tirdamas anomaliją gali rasti keistą stačiakampį gretasienį, arba neaiškios kilmės roverį, kuris nėra pažymėtas jokiuose skrydžių į Marsą žurnaluose, mūsų dronų algoritmai pradeda daryti keistus dalykus ir panašiai. Šios paslaptys kelia papildomų sunkumų žaidėjams ir reikalauja atlikti tam tikrus veiksmus norint pasiekti pergalę.
„Surviving Mars“ išsiskiria ypač kokybišku garso ir vaizdo dizainu. Žaidėjo veiksmus lydės 2013-ųjų „SimCity“ ar „Sid Mayer’s Civilization“ žaidimus primenantis garso takelis, o vizualinis žaidimo išpildymas išties stilingas ir turėtų atlaikyti net laiko testą.
Daugiau apie žaidimą galite sužinoti Žaismo DNR parengtoje apžvalgoje.