Žaidimų kūrėjams iš Lietuvos pavyko susitarti su „Barcelona“ futbolo klubu

Lietuvoje kompiuterinius žaidimus kuria daugiau kaip 15 įmonių. Dauguma lietuvių įmonių kuria žaidimus išmaniesiems įrenginiams.
Lionelis Messi
Lionelis Messi / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Žaidimai

Tokių žaidimų, kaip „Angry Birds“, sėkmė padrąsino lietuvius bandyti kurti. Kompiuterinių žaidimų kritikas Artūras Rumiancevas sako, kad rinką dar labiau išjudino įmonių iš Rytų kaimynių atėjimas.

„Ateinančios įmonės atsineša kažką, ką galime iš jų perimti. {...] Išvažiavę ir mūsų žmonės, jie dirba didelėse įmonėse ir tarsi norėtų grįžti. Kai kurie jau grįžę ir įsteigę savo studijas. [...] Šiandien turime tikrą Lietuvos žaidimų kūrėjų industrijos gimimą – tą, kuris niekada nebedings“, – sako A.Rumiancevas.

Lietuvos kompiuterinių žaidimų rinkos senbuvės „Nordcurrent“ daugiausia pasisekimo sulaukęs žaidimas – „Cooking fever“. Jis pasaulyje parsisiųstas per 80 mln. kartų. Neseniai įmonė įsigijo teises žaidime naudoti Barselonos futbolo klubo atributiką.

„Reikia turėti kažką, ko neturi kiti, bent jau nedidelį pasikeitimą, niuansą, nes žaidimų išleidžiama tūkstančiais per mėnesį. [...] Reikia nuolatos ieškoti būdų, kaip sudominti naujus žaidėjus ir išlaikyti esamus. Tai vienas variantas, kurį pirmą kartą bandome, išleisti atnaujinimą su kažkokiu garsiu vardu. Pavyko susitarti su „Barcelona“ klubu, kad jie mums leistų naudotis vardu, keliais žaidėjais, stadionu“, – pasakoja „Nordcurrent“ komunikacijos vadovas Ričardas Jaščemskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų