Tokių žaidimų, kaip „Angry Birds“, sėkmė padrąsino lietuvius bandyti kurti. Kompiuterinių žaidimų kritikas Artūras Rumiancevas sako, kad rinką dar labiau išjudino įmonių iš Rytų kaimynių atėjimas.
„Ateinančios įmonės atsineša kažką, ką galime iš jų perimti. {...] Išvažiavę ir mūsų žmonės, jie dirba didelėse įmonėse ir tarsi norėtų grįžti. Kai kurie jau grįžę ir įsteigę savo studijas. [...] Šiandien turime tikrą Lietuvos žaidimų kūrėjų industrijos gimimą – tą, kuris niekada nebedings“, – sako A.Rumiancevas.
Lietuvos kompiuterinių žaidimų rinkos senbuvės „Nordcurrent“ daugiausia pasisekimo sulaukęs žaidimas – „Cooking fever“. Jis pasaulyje parsisiųstas per 80 mln. kartų. Neseniai įmonė įsigijo teises žaidime naudoti Barselonos futbolo klubo atributiką.
„Reikia turėti kažką, ko neturi kiti, bent jau nedidelį pasikeitimą, niuansą, nes žaidimų išleidžiama tūkstančiais per mėnesį. [...] Reikia nuolatos ieškoti būdų, kaip sudominti naujus žaidėjus ir išlaikyti esamus. Tai vienas variantas, kurį pirmą kartą bandome, išleisti atnaujinimą su kažkokiu garsiu vardu. Pavyko susitarti su „Barcelona“ klubu, kad jie mums leistų naudotis vardu, keliais žaidėjais, stadionu“, – pasakoja „Nordcurrent“ komunikacijos vadovas Ričardas Jaščemskas.