Naujienų agentūros „Xinhua“ teigimu, gamykla, kurios pradiniai pajėgumai sieks 10 tūkst. „Megapack“ įrenginių per metus, turėtų „pradėti gamybą 2024 metų antrąjį ketvirtį“.
Remiantis „Tesla“ skelbiama informacija, „Megapacks“ yra skirtos energijai kaupti ir elektros tiekimui tinklais stabilizuoti, o kiekvienas blokas gali saugoti daugiau nei 3 megavatvalandes energijos.
Tai bus antroji „Tesla“ gamykla Šanchajuje, kur jau veikia 2019 metais atidaryta „gigagamykla“.
Vietos pareigūnas Lu Yu teigė, kad naujoji baterijų sistemų gamykla padės sukurti „pramoninį klasterį“, kurio vertė viršys 14 mlrd. JAV dolerių, praneša „Xinhua“.
Pranešimas paskelbtas po to, kai „Tesla“ vadovas Elonas Muskas investuotojams pristatė neišsamų, bet ambicingą augimo didinimo planą.
Po ne vienerių nuostolingų metų „Tesla“ galiausiai išsiveržė į priekį ir fiksavo įspūdingus pajamų rekordus, atidariusi naujas gamyklas ir padidinusi gamybą.
Bendrovė taip pat tapo svarbiu transporto sektoriaus pažangos katalizatoriumi, paskatinusi perėjimo nuo vidaus degimo variklio prie elektromobilių procesą.
Visgi net ir ši sėkmė nepadėjo „Tesla“ įkūrėjui Elonui Muskui pasiekti kai kurių savo ambicingų tikslų.
Pigiausio „Tesla“ modelio „Model 3“ kaina Jungtinėse Valstijose prasideda nuo 43 tūkst. JAV dolerių – daugeliui vartotojų ši suma yra per didelė mokėti už masinės gamybos transporto priemonę.
E.Muskui tai pat nepavyko per savo paties nustatytus terminus pagaminti visiškai autonominės transporto priemonės, o JAV reguliuotojos atlieka kelis tyrimus dėl „Tesla“ pagalbinių vairavimo technologijų.
E.Musko ryšiai su Kinija taip pat sukėlė nerimą Vašingtone – JAV prezidentas Joe Bidenas lapkritį pareiškė, kad verslininko ryšiai su užsienio šalimis yra „verti“ patikrinimo.