Verslininkas jaunimui tapo sektinu pavyzdžiu

Dauguma – 63 proc. – lietuvių mano, kad verslininkai gali būti pavyzdžiu jaunimui.
Mobilusis ryšys
Verslininkas / 123rf nuotr.

23 proc. apklaustųjų teigė, kad verslininkai negali būti pavyzdžiu jaunimui, 26 proc. neatsakė, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

„Nepaisant nepalankios verslui aplinkos, įsitikinimo, kad valdžia verslui dažnai trukdo, ir vyraujančio požiūrio, kad verslininkas yra “žulikas„, diduma visuomenės yra tikra, kad imtis verslo yra geras savo gyvenimo tvarkymo būdas“, – teigė rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanijos „Baltijos tyrimai“ vadovė Rasa Ališauskienė.

Pasak jos, palankus verslininkų vertinimas yra netikėtas pokrizinės visuomenės nuotaikų pasikeitimas.

Prieš metus verslininkus pavyzdžiu laikė 51 proc. apklaustųjų, teigiančių, kad verslininkai negali būti pavyzdžiu buvo 23 proc. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos