25-erių metų jaunuolis Teksase pastatė „mažytį viešbutį“, kuris šiemet sulaukė 500 tūkst. dolerių vertės užsakymų

25-erių metų buhalteris ir statybininkas Isaacas Frenchas yra vienas iš „mažyčio viešbučio“, sudaryto iš septynių mažyčių namelių, kuris buvo atidarytas šių metų pradžioje, Veiko mieste, Teksase, savininkų ir valdytojų.
25-erių metų jaunuolis Teksase pastatė „mažytį viešbutį“
25-erių metų jaunuolis Teksase pastatė „mažytį viešbutį“ / Videokadras
Temos: 2 Teksasas Viešbutis

Prieš pradėdamas užsiimti trumpalaike nuoma, I.Frenchas vadovavo debesų kompiuterija pagrįstai buhalterinės apskaitos įmonei Veiko mieste. Tačiau apie 2020 m. pabaigą, kaip jis pasakojo „Insider“, jis panoro pasinaudoti įkaitusia nekilnojamojo turto rinka Veike.

Suprasti akimirksniu

  • Isaacas Frenchas užaugo dirbdamas tėvo statybų versle ir visada mėgo dizainą.
  • 2020 m. jis persikėlė į Veiko miestą Teksase ir sumanė pasinaudoti įkaitusia nekilnojamojo turto rinka.
  • I.Frenchas nusipirko nedidelį žemės sklypą ir pastatė „mažytį viešbutį“, kurį sudarė septyni nameliai.

„Turėjau idėjų sukurti modernaus skandinaviško būsto koncepciją Teksase“, – sakė I.Frenchas.

I.Frenchas pasakojo, kad nors visada turėjo verslumo gyslelę, tačiau užaugęs dirbo tėvo statybų versle ir įgijo patirties, kurios reikėjo idėjai įgyvendinti. 2021 m. kovo mėn. jis nusipirko 5 akrų ploto sklypą. Septyni nameliai yra 550-650 kvadratinių pėdų ploto ir pastatyti skandinavų architektūros stiliumi.

Kaip rodo „Insider“ peržiūrėti „Airbnb“ ir „Stripe“ duomenys, nuo atidarymo viešbutis „Live Oak Lake“ sulaukė daugiau nei 500 000 JAV dolerių užsakymų. Štai kaip I.Frenchas pradėjo savo verslą.

I.Frenchas per 9 mėnesius 5 akrų tuščią sklypą Veiko mieste pavertė prabangiu mažyčiu viešbučiu.

Sklypui įsigyti I.Frenchas panaudojo 138 000 JAV dolerių iš savo santaupų. Tuo metu jis prognozavo, kad jo mažyčio viešbučio statybos išlaidos sieks apie 1,6 mln. dolerių. I.Frencho tėvas, du broliai ir uošvis prisijungė kaip partneriai, kad jis galėtų gauti statybos paskolą, kurios vertė siekė 80 proc. įvertintos statybos kainos.

Ši partnerystė reiškė, kad I.Frenchas taip pat galėjo pasinaudoti tėvo statybos verslo kredito linija, kad padengtų tolesnes statybos išlaidas.

Jis sakė, kad pradėdamas veiklą buvo įsitikinęs, jog turtas bus įvertintas didesne verte nei išlaidos, ypač kai pavyks įrodyti, kad jis yra komerciškai sėkmingas, ir planavo atlikti refinansavimą grynaisiais pinigais (angl. cash-out refinance), t. y. imti didesnę paskolą už vertę, kurią turtas įgijo nuo tada, kai savininkas jį įsigijo, kad padengtų darbo ir medžiagų išlaidas.

„Live Oak Lake“ įkurimas užtruko apie devynis mėnesius. I.Frenchas buvo projekto, kuris apėmė kelių, komunikacijų ir dirbtinio ežero statybą, generalinis rangovas. Šių metų sausį atidaryto mažyčio viešbučio statyba kainavo 2,5 mln. dolerių – pasak jo, kaina išaugo dėl darbo jėgos trūkumo ir sparčiai kylančių medienos kainų, taip pat dėl tokių priedų kaip sūkurinės vonios ir baseinas.

„Mane supo daugybė neįtikėtinų žmonių, rangovų ir apželdintojų“, – džiaugėsi I.Frenčas.

Praėjus keturiems mėnesiams po atidarymo, turtas buvo įvertintas 3,1 mln. dolerių, ir I.Frenchas su šeima atliko 80 proc. pasiskolintų pinigų refinansavimą. Pagal „Insider“ peržiūrėtas vertinimo ataskaitas ir „HUD-1“ atsiskaitymo ataskaitas I.Frenchas gavo 80 proc. turto vertės paskolą, t. y. 2,48 mln. dolerių.

Jaunas vyras teigė, kad labai svarbu gaunant paskolą statyboms buvo parodyti „Live Oak Lake“ kaip tam tikrą patirtį, reikėjo pateikti daug brėžinių ir vaizdų planavimo formose.

Gavęs naują finansavimo dalį, I.Frenchas galėjo grąžinti pradinę statybos paskolą ir kredito liniją, kurią panaudojo projektui užbaigti.

I.Frenchas sakė, kad norėdamas susipažinti su trumpalaikės nuomos sektoriumi, jis rėmėsi internetiniais šaltiniais ir „YouTube“. Ypač naudingas jam pasirodė kito trumpalaikės nuomos verslininko kanalas „Robuilt“. I.Frenchas taip pat klausė patarimų draugų, kuriems priklauso trumpalaikės nuomos valdymo įmonė Veiko mieste. Jie supažindino jį su automatizuotomis turto valdymo sistemomis, kurios, pasak jo, buvo neatsiejama jo sėkmės dalis.

I.Frenchas norėjo, kad jo svečiai jaustųsi tarsi oazėje.

Be septynių vienodų namelių, „Live Oak Lake“ yra bendra erdvė su nedideliu doku, pikniko stalais, irklentėmis ir baidarėmis.

Kiekvienoje kajutėje yra dideli langai ir du aukštai su dviem miegamaisiais, vienu vonios kambariu, atviro išplanavimo virtuve ir svetaine, taip pat skalbyklė ir džiovyklė, atskiras įėjimas, automobilių stovėjimo aikštelė, lauko sūkurinė vonia, hamakas ir laužavietė.

„Vienos kvadratinės pėdos kaina buvo labai didelė, nes tai labai aukštos klasės namai – pasirinkome labai gražią apdailą“, – atskleidė I.Frenchas ir pridūrė, kad įkvėpimo sėmėsi iš Sietlo architektūros firmos „Olson Kundig“, kuri projektuoja skulptūriškus pastatus, įkvėptus gamtos.

„Man visada patiko dizainas“, – pripažino vyras, pridūręs, kad būdamas jaunesnis norėjo būti architektu.

Jis sakė, kad norėjo, jog viešbutis išlaikytų pusiausvyrą tarp to, kad būtų „visiškai apsuptas gamtos“, ir to, kad jame jaustųsi „kaimas“. Mažyčiai nameliai yra nutolę vienas nuo kito per porą šimtų metrų.

Nakvynė viename iš jų savaitės metu kainuoja apie 300 JAV dolerių, tačiau savaitgaliais kaina gali šoktelėti iki 450-500 JAV dolerių. Kai lankytojų srautai Veike būna dideli, pavyzdžiui, Beiloro universiteto baigimo savaitgalį ar vietos vidurinių mokyklų futbolo varžybų metu, nakvynės kaina gali išaugti iki 1 200 JAV dolerių už namuką, sakė I.Frenchas.

Nustatydamas kainas, jis naudojasi programėle „Wheelhouse“, kuri gali automatiškai padidinti kainas ir nuolaidas bei suvienodinti jas visose jo paskyrose „Airbnb“, „Vrbo“ ir „Booking.com“, priklausomai nuo vietovės paklausos.

Kainų nustatymo programinė įranga taip pat leidžia I.Frenchui pridėti antkainius, kai klientai rezervuoja per konkrečią platformą, kad būtų atspindėta, kiek ta platforma ima iš šeimininkų, pavyzdžiui, „Airbnb“ ima 15 proc. rezervavimo kainos mokestį. Taip žmonės skatinami rezervuoti tiesiogiai iš „Live Oak“ svetainės, kurioje I.Frenchas gali labiau kontroliuoti ir gauti daugiau informacijos apie svečius, pavyzdžiui, jų el. pašto adresą.

I.Frenchas teigė, kad užimtumas siekia 90-95 proc., beveik 70 proc. užsakymų gaunama tiesiogiai iš „Live Oak“ svetainės, o likusieji 30 proc. – iš „Airbnb“, „Vrbo“ ir „Booking.com“.

I.Frenchas viešbutį reklamuoja per socialinius tinklus. Iš pradžių jis bendradarbiavo su kelionių influenceriais ir rengė dovanų akcijas – tai padėjo „Live Oak“ „Instagram“ paskyrai, kuri dabar turi daugiau nei 50 000 sekėjų, įsitvirtinti.

„Instagramas yra pagrindinis mūsų užsakymų nešėjas“, – pripažino jis.

I.Frenchas sakė manantis, kad „Live Oak“ yra gerai pasirengusi atlaikyti ekonomikos nuosmukį. Jis teigė pastebėjęs pasiturinčių arba viduriniosios klasės turistų iš tokių miestų kaip Ostinas ar Dalasas antplūdį, kurie paprastai atostogauja ilgiau tarptautiniu mastu, bet renkasi trumpalaikes atostogas arčiau namų.

„Mes jau naudojamės tuo, – sakė M.Frenchas, – tačiau manau, kad net ir čia, Teksase, yra daug daugiau galimybių“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų