„Continental“ Kaune pradėjo antrąjį gamyklos plėtros etapą

Viena didžiausių investuotojų Lietuvoje, Vokietijos kapitalo automobilių elektronikos komponentų gamintoja „Continental“, pernai baigusi pirmąjį gamyklos Kauno rajone plėtros etapą, pradeda antrąjį etapą.
„Continental“
„Continental“ / 123RF.com nuotr.

Jį įgyvendinus bendros investicijos į gamyklą Kauno laisvojoje ekonomikos zonoje (LEZ) sieks daugiau nei 190 mln. eurų, o iki 2025 metų įmonėje turėtų dirbti 1500 darbuotojų, trečiadienį pranešė įmonė.

2022 metų pabaigoje įmonėje dirbo 723 darbuotojai.

„Continental Automotive Lithuania“ generalinis direktorius Shayanas Ali sako, kad įmonė nori gaminti dar daugiau automobilių elektronikos detalių, skirtų autonominio vairavimo ir komforto funkcijoms.

„Augame į labai rimtą autonominio vairavimo technologijų centrą Kaune”, – teigė Sh.Ali.

Pasak „Continental“, baigus plėtrą gamyklos pajėgumai išaugs daugiau nei dukart. Planuojama, jog statybos bus baigtos 2024 metų pavasarį.

Antrajame plėtros etape taip pat bus statomas atskiras 2,25 tūkst. kv. metrų plastiko liejimo pastatas. Projektas buvo inicijuotas jau 2020 metais, tačiau buvo sustabdytas.

Statybos darbus atliks bendrovė „Veikmės statyba“, ją projektavo „Be Live“ (buvusi „Baltic Engineers“), o statybų valdymu ir technine priežiūra rūpinasi „Contestus“.

Nuo sausio įmonė skilo į dvi dalis – įkurta nauja įmonė „Continental Autonomous Mobility Lithuania“. Be to, „Continental“ patalpose Kauno LEZ pernai rudenį įsikūrė ir „Continental Tires Business Services“ paslaugų centras, kuris per kelerius metus ketina pasamdyti apie 100 naujų darbuotojų.

„Continental“ 2021 metais – antraisiais ištisais veiklos metais šalyje – gavo ir beveik 6 kartus daugiau pajamų – 48,6 mln. eurų, ir patyrė 59 proc. didesnių nuostolių – 33,3 mln. eurų. Bendrovė planuoja pradėti dirbti pelningai 2025 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis