Gegužę didmiesčiuose mažėjo butų pardavimai, kainos keitėsi simboliškai

Trijuose didmiesčiuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – gegužę, palyginti su balandžiu, sumenko tiek pirminės, tiek visos rinkos butų pardavimai, o jų kainos keitėsi simboliškai, rodo Registrų centro, skelbimų portalų bei analitikų duomenys.
Nekilnojamas turtas
Nekilnojamas turtas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Registrų centro duomenimis, gegužę Lietuvoje parduotų butų daugiabučiuose skaičius sumenko 8,8 proc. iki 2,57 tūkst., o per metus – 10,5 procento.

Vien Vilniuje gegužę parduoti 954 butai – 0,9 proc. daugiau nei balandį, bet 1,27 proc. daugiau nei 2022-ųjų gegužę, Kaune – 380 butų – atitinkamai 11,2 proc. mažiau ir 5,6 proc. daugiau, o Klaipėdoje – 207 butai – atitinkamai 25 proc. ir 19,1 proc. mažiau.

Butų kainos per mėnesį sumažėjo tik Klaipėdoje, tačiau pokytis buvo nedidelis, rodo nekilnojamojo turto bendrovės „Ober-Haus“ duomenys.

Vilniuje per mėnesį kainos augo 0,2 proc. iki 2556 eurų už kv. metrą, o per metus – 14,7 proc., Kaune – atitinkamai 0,5 proc. ir 10,2 proc. iki vidutiniškai 1719 eurų, Klaipėdoje – atitinkamai sumenko 0,1 proc. ir augo 10 proc. iki vidutinės 1606 eurų kainos.

Tuo metu skelbimuose prašoma butų kaina gegužę labiausiai augo Klaipėdoje – 2 proc. iki 1858 eurų (per metus – 10 proc.), skelbia portalas Aruodas.lt. Vilniuje ši kaina sumenko 0,37 proc. iki 3251 euro (didėjo 5 proc.), Kaune – 0,19 proc. iki 2143 eurų (augo 12 proc.).

Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje plėtotojai gegužę susitarė dėl 208 naujų būstų (įskaitant butus, apartamentus, loftus ir kotedžus) pardavimo – 31,4 proc. mažiau nei balandį. Dar 77 anksčiau sudaryti susitarimai buvo nutraukti (balandį – 21), skaičiuoja nekilnojamojo turto paslaugų bendrovė „Inreal“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis