„Esame pirmieji Lietuvoje pasiūlę savo gaminius šioje platformoje. Kadangi esame veržlių ir ambicingų darbuotojų komanda, nebijanti iššūkių bei novatoriškų sprendimų, ieškojome netradicinių būdų rasti savo klientą per įvairius šaltinius ir viešinimo platformas, o „Pigu.lt“ – vienas iš realiai potencialių bei gerai žinomų prekės ženklų Lietuvoje“, – kaip atsidūrė šioje platformoje, 15min atskleidė MB „Namvita“ įkūrėjas Marius Buividavičius.
Šioje platformoje minėta mažoji bendrija siūlo keletą variantų: nuo 12,4 tūkst. eurų kainuojančio nedidelio sodo namelio iki 26,7 tūkst. eurų atsieisiančio norvegiško stiliaus gyvenamojo namo, kurio plotas – 37 kv. m. Namus gyventi keliais mygtuko paspaudimais Pigu.lt kol kas siūlo tik minėta „Namvita“.
Ar tai apgalvotas rinkodarinis triukas ar pasiteisinęs sprendimas?