Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į vietoj „Kempinski“ Vilniuje įsikūrusio viešbučio renovaciją investuos 10 mln.: inspiracija interjerui – Majamis

Pačioje Vilniaus senamiesčio širdyje šalia Katedros aikštės įsikūręs prabangiausias 93 kambarių viešbutis, anksčiau žinomas „Kempinski“ vardu, pradeda naują veiklos etapą kaip „Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton“. Tai pirmasis „Curio Collection“ viešbutis ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Į viešbučio renovaciją numatyta investuoti apie 10 milijonų eurų.
„Hilton“ viešbutis Vilniuje
„Hilton“ viešbutis Vilniuje / Viešbučio nuotr.

„Curio Collection by Hilton“ – tai pasaulinis prabangių 5-ių žvaigždučių viešbučių, įsikūrusių išskirtiniuose pastatuose ar lokacijose nuo Prancūzijos Rivjeros pakrantės iki Stambulo senamiesčio, tinklas, priklausantis pasaulinei „Hilton“ grupei. Šis prekės ženklas ypatingai vertina istorinį, kultūrinį kiekvieno tinklui priklausančio viešbučio išskirtinumą, todėl dviejų vienodų „Curio Collection by Hilton“ viešbučių, kurių pasaulyje šiuo metu skaičiuojama daugiau nei 160, nėra.

„Pradėdami bendradarbiavimą su „Hilton“ ir pristatydami šį viešbučio vardą Baltijos šalyse, atverčiame naują viešbučio gyvavimo puslapį. Keičiantis svečių poreikiams, pasiūlysime inovacijų ir unikalių svečio patirties sprendimų, taip pat suteiksime realių naudų, pristatydami pasaulyje pripažintą lojalumo programą „Hilton Honors“, – teigia viešbučio savininkas ir filantropinio „MJJ Fondo“ steigėjas Marius Jakulis Jason.

Viešbučio nuotr./„Hilton“ viešbutis Vilniuje
Viešbučio nuotr./„Hilton“ viešbutis Vilniuje

„Curio Collection“ prekės ženklas viešbučio savininkų ir valdymo kompanijos „Apex Alliance Hotel Management“ pasirinktas dėl šio prekės ženklo šiuolaikinės prabangos koncepcijos ir siekio pakelti „Grand Hotel Vilnius“ prekės ženklo vertę, išryškinant unikalumą – architektūrą, dizainą, vizualinį stilių, svečio kelionės atributus ir taip išsiskiriant iš konkurentų.

„Atvykstančius pasitiks naujosios konsjeržės – „Ikonistės“, paruošėme ypatingų svečio pasitikimo staigmenų ir serviso elementų, „Dukes“ bare galima pasimėgauti naujais vardiniais kokteiliais, o restorane „Telegrafas“ – išskirtiniais šefo patiekalais. Dar daugiau naujovių pristatysime netrukus. Ryškus naujojo prekės ženklo įvaizdis taip pat pasirinktas įkvėpti svečius ir vilniečius mėgautis gyvenimu“,– pasakoja viešbučio generalinė direktorė Sigita Rudzevičienė.

Viešbučio nuotr./„Hilton“ viešbutis Vilniuje
Viešbučio nuotr./„Hilton“ viešbutis Vilniuje

„Šiuo metu vykdomi pasirengimo darbai 2025 metų pabaigoje suplanuotai pradėti viešbučio renovacijai investuojant apie 10 mln. Eur.

Numatyta iš esmės pakeisti kambarių, konferencijų salių ir kitų erdvių interjerą, baldus, techninę įrangą. Interjero atnaujinimą įkvėpė savininko M. Jakulio Jason ir „1 Asset Managament“ iš Majamio parsivežtos inspiracijos. Vieni iš pagrindinių renovacijos tikslų – modernizavimas ir tvarumas: siekiama ženkliai pagerinti pastato energetinį efektyvumą, panaudoti aplinkai saugias medžiagas, įdiegti technologinių naujovių“ – teigia Laurynas Antropikas, valdymo įmonės „1 Asset Management“ fondo partneris.

„Apex Alliance Hotel Management“ užtikrina, kad viešbučio svečiams, užsisakiusiems viešnagės paslaugas gegužės ir vėlesniems mėnesiams paslaugos bus suteiktos pilna apimtimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs