Projekto autoriai: Benedetta Salini, Vittorio Mango
Vieta: Roma, Italija
Įgyvendinta: 2015 m.
Design hotelTM grupės narys
Viešbutis G-Rough kviečia paviešėti ištaiginguose apartamentuose, kuriuose Italija matoma ne tik pro langus, bet ir juntama viduje. XVII a. pastate įsikūręs viešbutis perteikia unikalią, netradicišką itališkos prabangos koncepciją, kurią suformavo interjero dizaineriai Benedetta Salini ir Vittorio Mango. Visa tai atsiskleidžia vos tik įėjus į vestibiulį, kuriame, kaip įprasta, nepasitinka recepcijos stalas ar administratorė. Įžengus pro duris į akis krinta didžiulė vyno kolekcija, o šalia jos – jauki poilsio zona, skirta tiesiog gėrėtis vaizdu pro langus ar vynoteka. Registracija vyksta tolimesnėje patalpoje, kuri taip pat yra ne standartinis priimamasis, o meno galerija. Joje nuolat eksponuojami įvairūs Italijos menininkų darbai, o parodos nuolat kinta – už tai yra atsakinga viešbučio savininko sesuo Guendalina Salini. Daugiau nei 20 moderniojo meno atlikėjų buvo specialiai išrinkti viešbučio erdvėms papuošti, o interjere buvo išdėstyti žymiausi 1930–1970 m. italų dizainerių, tokių kaip Ico Parisi, Gio Ponti, Guglielmo Ulricho ar Archimede'o Seguso, baldai ar dekoro elementai.
G-Rough pastato architektūra siekia 1600-uosius, o po 200 metų atnaujinimo ir renovacijos darbų buvo išsaugotas miestui tipiškas XVII a. buržuazinis stilius. Ant fasado akmens įrėžtas įrašas „Satis Ampla Qvae Secvritate Rideat“, reiškiantis „Pakankamai didelis, kad suteiktų saugumo jausmą“, tapo viešbučio ideologija. Ja siekta savo svečiams suteikti kuo malonesnes viešnagės akimirkas, užburti jų akis džiugesį skleidžiančiu menu ir pakelti nuotaiką išskirtiniu dizainu, retai regimu kitur. Taigi ne tik elegantiškas komfortas, bet ir originalūs architektūros elementai, pavyzdžiui, medinės stogo sijos, žavingos aptrupėjusios lubos bei sienos ar nelygios, girgždančios grindys – visa tai padėjo atskleisti praeitimi pulsuojančio pastato istoriją, užsimenančią apie fantastiškąjį baroką, praturtintą vintažiniais ir šiuolaikiškais elementais.
Kambariai yra dviejų tipų: pro vienų langus matyti nuostabioji Navonos aikštė, pro kitų – vidinis kiemas, žavintis senamiesčio architektūra ir vijokliais, lipančiais pastatų sienomis. Atvėrus apartamentų duris galima įsivaizduoti, kaip čia žmonės gyveno anksčiau, nes kiekviename aukšte kadaise buvo įrengta po vieną butą, sudarytą iš dviejų miegamųjų, dviejų vonios kambarių, valgomojo, svetainės bei koridoriaus. Taigi pastato struktūra išliko nepakitusi. Kadangi kambarių nedaug, jie buvo ne sunumeruoti, o pavadinti dizainerių pavardėmis. Prie įėjimo į apartamentus pasitinka stilizuotas dizainerio portretas. Kiekvienas kambarys yra maždaug 40–55 m² ploto: jame paruoštos miegamojo ir poilsio zonos bei privati persirengimo erdvė. Šiltame ir stilingame interjere išryškėja natūralus, įstrižai išklotas parketas: ekspresyvus raštas suteikia dinamikos pojūtį. Charakteringos pastelinių spalvų aptrupėjusios sienos dera su prabangiais garsių dizainerių baldais bei Stilnovo ar Reggiani šviestuvais.
Prabanga viešbutyje stebina drąsa: prašmatnūs vonios kambariai, išpuošti švytinčiomis, spindinčiomis auksinėmis plytelėmis, kviečia pasimėgauti poilsiu laisvai pastatomose ketaus voniose ar lietaus dušo srovėmis. Išskirtinis svečių lepinimo būdas – pusryčiai kambaryje. Švediško stalo taisyklės čia negalioja, todėl viešbučio šeimininkai leidžia svečiams pusryčiauti neiškėlus kojos iš kambario, o gal net lovos, ir pageidaujamu laiku pusryčius pristato iki pat durų.
Tiek baldų, tiek meno kūrinių stilistika perteikia originalią tikrąją itališką dvasią, alsuojančią ne tik prabanga, bet ir istorija, menu bei žiupsneliu įnoringumo. Jaunatviška, energinga atmosfera užpildo penkių aukštų pastatą. Čia įrengta 10 ištaigingų kambarių. Šiuolaikiška, rami vyno galerija per stiklines duris palydi tiesiai į pačią gražiausią barokinę Navonos aikštę, supamą daugybės barų, restoranų, kavinių. Viešbutis ir aplink jį tvyranti atmosfera užburia svečius tikrosios romėniškosios Romos kerais.