Dizainerė Emma Bazilian pastebėjo, kad vis daugiau 20–30 metų amžiaus žmonių mėgsta senovinio dizaino estetiką. Dalis jų semiasi įkvėpimo iš Anglijos priemiesčiuose esančių namų ir kuriant autentišką atmosferą nepagaili pinigų.
Dizaino ekspertų teigimu, tūkstantmečio kartos atstovai taip nori parodyti gabumus ir sukurti namų pojūtį. Pasirodo, individualumo poreikis kilo dėl visų dievinamų instagramo tendencijų: minimalizmo, neutralumo.
„Žmonės nori dizaino, kuriame daugiau būtų sielos ir asmenybės. Tai taip pat skatina atnaujintas susidomėjimas vintažine mada ir ekologija“, – „Business Insider“ cituoja „Benowitz“ kalbintą vintažinių būstų dizainerę Caroline Pogue.
Tiesa, ši išryškėjusi tendencija įkūnija tai, ką dievina tūkstantmečio kartos žmonės. Iš vienos pusės, tarp Y kartos karaliauja minimalizmas, lengvai prižiūrimas interjeras, tačiau vis daugiau jaunimo priešinasi šiai madai.
Tiesa, teigiama, kad tai yra dalis „ugly fashion“ (liet. „bjauri mada“) judėjimo dalis.