„Nacionalinio interjero konkurso 2020“ dalyviai: dizainerė Brigita Dikevičė

Ketvirtą kartą organizuojamas „Nacionalinis interjero konkursas 2020“ kviečia jus balsuoti už labiausiai patikusią šių metų interjero viziją. Konkurse varžosi net 16 dizainerių, kurie pateikė savo interjero vizijas butams dviejuose „Hanner“ projektuose – „Centro rezidencija“ ir „Renesanso“.
Brigitos Dikevičės interjero vizija
Brigitos Dikevičės interjero vizija

Kviečiame balsuoti ir išrinkti šešis geriausius interjero pasiūlymus, kurie vėlesniame etape bus realizuoti įrengiant pasirinktus butus.

Asmeninio albumo nuotr./Brigita Dikevičė
Asmeninio albumo nuotr./Brigita Dikevičė

Dizainerė: Brigita Dikevičė

Projektas: „Centro rezidencija“, 67 kv. metrų butas.

Idėja: Esminę interjero idėją tarsi padiktavo pats projekto pavadinimas, kuriame žodis „rezidencija“ suteikia projektui rafinuotumo ir įpareigoja tik kruopščiai apmąstytiems sprendimamas.

Interjeras iki menkiausios smulkmenos apgalvotas funkciškai, tad jame nėra nieko perteklinio, o harmoningai suderintos išliekamąją vertę turinčios apdailos medžiagos, tokios kaip ąžuolinis parketas bei saikingai panaudotas marmuras, puikiai atsiskleidžia žemės tonų fone.

Svarbiausi akcentai: Didžiausias dėmesys projektuojant šį interjerą buvo skiriamas maksimaliam poreikių patenkinimui – poreikiui turėti erdvės įspūdį, poreikiui funkcionaliai ir talpiai virtuvei, poreikiui jaukiam vonios kambariui, poreikiui patogiam buities daiktų talpinimui na ir, žinoma, poreikiui asmeninei poilsio erdvei.

Iššūkiai, su kuriais teko susidurti: Teisingai išplanuoti turimą kvadratūrą aiškiai įsivardijant prioritetus ir iškart apgalvojant esminius interjero elementus, kurie suteiktų projektui pridėtinės vertės ir būtų nepavaldūs laikui. Todėl kuriant šį interjerą nebuvo vaikomasi dabartinių tendencijų ar madingų spalvų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis