Japonijos architektūros žvaigždės burtai: perdirbamos sienos ir fraktalinis debesis

Žinomo japonų architekto Kengo Kuma‘os kiekvienas naujas objektas – architektūrinės technologijos ir estetikos įvykis. Jis nutikti gali net su banalia architektūrine forma – paviljonu. Japonų baldų įmonės „Sogokagu“ tokio statinio sienoms neseniai jis parinko perdirbamą plastiką, kuris ne tik išreiškia pažangų požiūrį į aplinką, bet ir perteikia savo šeimininkų išskirtinumą.
Paviljonas „Sogokagu Design Lab“
Paviljonas „Sogokagu Design Lab“ / M.Nishikawa nuotr.

Pagal architekto K.Kuma‘os projektą neseniai pastatytas paviljonas „Sogokagu Design Lab“ propaguoja su naujausiomis technologijomis glaudžiai susijusį nūdienos gyvenimo stilių. Jis sudarytas iš tvirtosios dalies – savotiško stuburo, kuris iš išorės tarsi apvyniotas plastikinėmis formomis.

Minkštas daugiasluoksnis it gyvūno oda eksterjeras architektūriškai išreiškia jame įsikūrusios įmonės pasiekimus formuojant uretaną (tam tikrą putplastį).

Iš išorės jį formuoja didelio formato baltos spalvos ETFE, o iš vidaus – iš peršviečiamas PVC. ETFE panaudota, nes yra ilgaamžė ir labai atspari korozijai bei karščiui medžiaga.

M.Nishikawa nuotr./Paviljonas „Sogokagu Design Lab“
M.Nishikawa nuotr./Paviljonas „Sogokagu Design Lab“

2 aukštų statinyje veikia salonas bei įrengtos gamybinės patalpos, o jo aptakias formas dar labiau akcentuoja įrengtas stačiakampis gofruoto plieno stogas.

Viduje, kaip ir išorėje dominuoja balta spalva, tik erdvė čia įgauna savotiško fraktalinio debesies pavidalą. Tam pravertė panaudoti 25 mm storio faneros elementais, kurie taip pat dera su medinėmis baldų plokštumomis.

Beje, naujasis K.Kuma‘os kūrinys dar išraiškingiau atrodo vakare, kai iš vidaus suspindi įvairiomis spalvomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis