Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

„Kalėdoms tikėjosi namo, o gavo...“: advokatė pasidalijo, kaip klientai prarado 100 tūkst. eurų

„Kalėdoms tikėjosi namo, o gavo...“, – tokiu pavadinimu pamokančia istorija socialiniame tinkle „Instagram“ pasidalijo advokatė Giedrė Kaziliūnaitė (Semionovė). Ja teisininkė pasidalijo tam, kad ir kiti nepakliūtų į sukčių pinkles.
Advokatė pasidalijo, ką svarbu žinoti apie pradinį įnašą, perkant būstą su paskola
Giedrė Kaziliūnaitė (Semionovė) / 15min montažas

„Mano klientai prieš dvejus metus sudarė namo su žemės sklypu preliminarią pirkimo-pardavimo sutartį bei sumokėjo avansą, kuris, beje, su visais papildomais pamokėjimais, lygus 50 proc. viso namo kainos“, – rašė G.Semionovė.

Kodėl taip daug?

„Todėl, kad klientai buvo apgaudinėjami, kad kuo greičiau jie sumokės pinigų, tuo greičiau namas bus baigtas, priduotas ir jie galės ten švęsti Kalėdas“, – teigė advokatė.

Deja, pasak jos, įmonė, jau sudarydama preliminarią pirkimo-pardavimo sutartį su klientais, akivaizdžiai buvo nemoki – skolos gerokai viršijo turimą turtą.

„Apgaudinėjami klientai vis vesdavo pinigų įmonei, kuri ne tik nevykdė statybų, bet pinigus pervedė į ofšorines sąskaitas. Prieš pat Kalėdas įmonei iškelta nemokumo byla. Ją iniciavo Valstybinė mokesčių inspekcija“, – pasakojo G.Semionovė.

Anot jos, klientai sumokėjo didžiulį avansą – beveik 100 tūkst. eurų ir neteko svajonių namo.

„Kodėl sakau, kad neteko? Nes bankroto procese pirmoje kreditorių eilėje stovi hipotekos turėtojai, darbuotojai, valstybė, o mokėdami TIK avansą, jūs nuosavybės teisės į nekilnojamąjį turtą neįgyjate“, – įspėjo ji.

„Vis dėlto netampykite liūto už ūsų. Nedarykite tokių klaidų ir prieš pasirašydami preliminarią pirkimo-pardavimo sutartį, pasitikrinkite, ką ir su kuo pasirašote. Nemokėkite pinigų tik todėl, kad jūsų prašo. Atminkite, kad bet koks termino praleidimas jau yra „raudona vėliavėlė“, – pridėjo advokatė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų